Nieuws:

Nu in MSM 247 PRAKTIJK: Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 2 | Terminus: de baan, deel 3 | Werken met MIFO SHAPE | Blaas uw Lima loc nieuw leven in met een ombouwset van Micromotor.eu | Verroest

Hoofdmenu

Nieuwigheden 2016

Gestart door Jurgen, 27 december 2015, 13:33:00 PM

loebaske

Heb het uitgeprint (natuurlijk was kleuren patroon leeg) en ingescand....



Waarschijnlijk komt eind dit jaar ook de blauwe schildering op de markt




Is het wat duidelijk ??

Peter

SUUUUUPER

EIndelijk een 120 en dan nog in tijdperk III versie ook, net als de 262  :D :D :D :D :D
Leve tijdperk III
Met vriendelijke groeten
Peter

Gerolf

Aha - dat is heel goed nieuws  :P
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

ronny-vdv

Ze verwijzen in de folder naar de reeks 121.
Die mogen ze van mij eens uitbrengen.
Mvg,

ronny-vdv

guyedgard

denk dat er nogal wat werk is aan het "nieuwe project"

serie 20  --> 2003  ??
 

Peter

Inderdaad.  De lok verscheen eerst in 1949 als 120, nadien vanaf 1971 als reeks 20 en nog later, vanaf 1975 als reeks 28
Dus Piko is niet verkeerd. Misschien dat ze later  het model nog als reeks 28 uitbrengen
Met vriendelijke groeten
Peter

guyedgard

zelf rechtzetten   :o

uit wiki....

De locomotieftype 120 is een type elektrische locomotief van de NMBS. Er werden in 1949 3 exemplaren gebouwd met de nummers 120.001-120.003. In 1971 werd het type 120 vernummerd in de reeks 20 en kregen de locomotieven de nummers 2001-2003. Met de komst van de nieuwe reeks 20 in 1975 werden deze locomotieven vernummerd in 2801-2803. In 1996 werd de laatste locomotief buiten gebruik gesteld. In de laatste jaren werden de locomotieven enkel nog als rangeerlocomotief gebruikt.

ik keek in 71 tot 75 niet naar treintjes  ;)
 

guyedgard

peter was ff vlugger waarvoor dank  :D
 

Peter

Geen probleem Guy,
We zijn er om elkaar te helpen.
Met vriendelijke groeten
Peter

Herwig

Om   niet    alles over Piko in   Nieuwigheden [#19, #21, #22] terug te moeten herbekijken:

Mag 'k aub vragen :

Is dit Piko-nieuws  in  [ #60 ]    ànder, nieuwer nieuws dan het  Piko-nieuws in  [ #19,  #21,  #22 ]  ?

loebaske

Heb enkel het B nieuws geplaatst, er is ook nog  SNCF en CFL nieuws
Indien belangstelling plaatst ik dat ook....


OlivierV

Eric, is het niet eenvoudiger om gewoon een printscreen van je pdf te nemen en die dan bij te snijden ipv af te drukken en weer in te scannen? :D
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

wisselstromer

Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

Metpetergaathetbeter

inderdaad fraaie dingen en bovendien heb jij nog een leuke Engelse voetnoot ! ;D ;)

doomslu

Het ongelooflijke is dat dit een éénmanszaak is van een gepensioneerde.
Ik had de man graag op onze expo gehad. Hij heeft enkele mooie diorama's.
Helaas doet hij geen expo's zei hij mij.
Een eventuele verdeler voor België zou wel in zijn plaats kunnen komen, maar ik denk dat hij nog niemand gevonden heeft.  :-\
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *