Nieuws:

Nu in MSM 251 PRAKTIJK: Zelfbouw van briketten voor de stoomlocomotief * Een Railpool-TRAXX in een Lineas-jasje * Een trein voor de staalindustrie

Hoofdmenu

Trucker aan dood ontsnapt

Gestart door janieburton, 16 december 2015, 21:52:33 PM

janieburton

Bizarre beelden uit de Tsjechische stad Frýdek-Místek. Een vrachtwagenchauffeur lijkt een naderende trein volledig over het hoofd te zien. Op volle snelheid klapt de trein tegen de vrachtwagen.

http://www.msn.com/nl-be/video/nieuws/trucker-aan-dood-ontsnapt/vi-BBnuZvv

Doornroosje

En als titel staat het weer verkeerd: trein ramt truck. Het zou moeten zijn, truck rijdt door rode signalisatie.

argilla

zal  niet de eerste  en niet de laatste idioot zijn die  zoiets doet  :( ....... :-\
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

janieburton

Citaat van: Doornroosje op 17 december 2015, 09:30:11 AM
En als titel staat het weer verkeerd: trein ramt truck. Het zou moeten zijn, truck rijdt door rode signalisatie.

Juist titel is verkeerd het had moeten zijn zoals je zegt

Klaas Zondervan

Snelle manier om je oplegger los te koppelen.

dani

een geluk dat die gast van in de Proximus reclame er niet achter loop in de hoop dat er iets van de kamion valt....  anders had die ook zijn laatste rit gehad.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

janieburton

Citaat van: dani op 17 december 2015, 13:17:03 PM
een geluk dat die gast van in de Proximus reclame er niet achter loop in de hoop dat er iets van de kamion valt....  anders had die ook zijn laatste rit gehad.

:o dacht dat het op de radio proximus was en op TV mobistar of vergis ik me zoals altijd

Metpetergaathetbeter

Citaat van: janieburton op 17 december 2015, 14:00:22 PM
of vergis ik me zoals altijd
tja wie ben ik dan om dit te ontkennen ?  ;D ;)

janieburton

Kautenbach

chef garde

Trucker springlevend, maar wat met treinbestuurder???

Metpetergaathetbeter

ik dacht gelezen te hebben enkel lichtgewonden, weet niet of hetzelfde artikel was ?

VBS

Modeltreinen met Belgische sfeer ...

philippe_007

Tja, het eerste filmpje,
die voetgangers uit het eerste stuk hebben sowieso veel geluk, die waren anders gewoon van de straat geveegd....

Havoc

Citaat van: VBS op 14 januari 2016, 22:19:18 PM
En dan vandaag zo'n zelfde verhaal in frankrijk ,

Daar zijn kosten aan...
Met vakantie voor onbepaalde duur.