setje coilwagen met gouden wielen !

Gestart door Metpetergaathetbeter, 10 december 2015, 12:48:04 PM

Houdini

dani

zijn vraagprijs van 300 euro voor de 6 setjes likt me inderdaad zelfs nog schappelijk....
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Houdini

Citaat van: dani op 10 december 2015, 13:17:23 PM
zijn vraagprijs van 300 euro voor de 6 setjes likt me inderdaad zelfs nog schappelijk....

Denk dat de Peter wat te snel is geweest en het niet goed heeft gelezen. ;)

dani

dat aou dan toch absoluut de eerste keer zijn .... *sarcasm mode off*
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

eigenlijk wel  :-\ :-[ maar ja groot is hij die dit kan erkennen ! ;D ;)

Klaas Zondervan

De advertentie is niet duidleijk gesteld. Bovenaan staat 6 sets,  €55.00.  Daaruit kan je verstaan dat 6 sets samen 55 euro kosten. Maar helemaal onderaan staat dat ze samen 300 euro moeten opleveren.
Dus ik vind het niet zo raar dat Peter het in eerste instantie verkeerd heeft begrepen.

Metpetergaathetbeter

toch niet Klaas om de één of de andere reden keek ik over die 6 sets als je verkeerd bent moet je het ook kunnen erkennen en inderdaad die 55euro....................................... :-\   zoomfunctie zou het wel eens kunnen geweest zijn ? Soit gedane dingen .......

dani

@Klaas : het is niet de eerste keer dat iemand  een aantal dezelfde sets aanbiedt op  2dehands.be of op Kapaza,  en er een "prijs per stuk" onder zet, alsook een "prijs voor alle sets" .

Deze zelfde verkoper heeft trouwens nu een aantal (ik denk 5) sets containerwagons van Jouef in de aanbideing, zelfde principe maar daar vermeldt hij inderdaad "bieden per set".

dus ja, het was wat verwarrend in dit geval aangezien er 55€ stond bij de prijs, maar het feit dat er onder stond "300 voor de 6 sets"  verduidelijkte dit toch.

Een goed verstaander.......   
De kruik is niet meer.

dani

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 10 december 2015, 14:06:58 PM
toch niet Klaas om de één of de andere reden keek ik over die 6 sets als je verkeerd bent moet je het ook kunnen erkennen en inderdaad die 55euro....................................... :-\

't is je vergeven Peter.   Niemand is perfect en we kijken allemaal wel eens ergens over.
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

Tim trein

Sorry voor de verwarring ik zal het aanpassen
Het was enkel de bedoeling om proberen te motiveren om ze in 1 koop te kopen
Groetjes tim

Tim trein

peter ,
Te koop set van 2 i11 ers met zilveren wielen  prijske voor u 1000€
Groetjes
Tim

Metpetergaathetbeter

sorry had zelfs niet gekeken naar je naam, in ieder geval heeft iedereen ze nu wel gezien !  ;D ;) Alvast succes met de verkoop !  ;)

Tim trein

Bedankt voor de hulp en der komt nog van alles dus ge moogt  nog reageren van mij ze.
Tis goeie reclame ;)
Groetjes