Nieuws:

Nu in MSM 249 SAMENSTELLING: De EN224/225 Donauwalzer 1993-2002

Hoofdmenu

wis mij helemaal aub

Gestart door Rochevalien, 17 juni 2006, 22:27:59 PM

ERVIN

#15
Shit ja das waar,ik moet eigenlijk ook nog bovenleiding gaan plaatsen nu zeker h?,alhoewel met dit warme weer breken die toch,ik zal het maar laten.
Voetbal,wa is da,ik heb net een heerlijke bbq gedaan met het vrouwtje en dochtertje,ik moet ze af en toe eens goed in de watten leggen h?,en nu zeker nu ik dat allemaal gelezen heb.[:D]

t'is wel spijtig dat het pas voor het einde van het jaar is dat ze die locs gaan uitbrengen.[:(]

Anarchy

#16
Wat een loc's weeral [:)]
Voor mij alvast 1 blauwe, 1 gele en 1 blauwe trapezium

Johnnytrein

#17
En voor mij geen enkele met bovenleiding ik haat die wasdraden overal blijf je aanhaken of afbrekende paaltjes neen dank u liever een mooie stomer.[:)] Johnny
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Gerolf

#18
Heeft die nooit de oude nummering/oude schildering gehad? Dat zou me wel interesseren.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

erik de noorman

#19
Gerolf,

Ja in donker groen met rode bies en zes nummerig cijfer TP III
Mehano gaat deze ook uitbrengen en daar is ene voor mij bij.

Erik

Kedeng Kedeng

#20
De reeks 26 stond al op mijn verlang lijstje,
Maar een tijdje geleden heb ik hem er van geschrapt
En nu zou ik hem er graag terug bij zetten [:p]

55erke

#21

Hoy
Zeer schoon eh. Dat zal voor mij ne gele en ne blauwe worden denk ik zo.
Groeten
Johan

Gerolf

#22
citaat:
Geplaatst door erik de noorman
in donker groen met rode bies en zes nummerig cijfer TP III. Mehano gaat deze ook uitbrengen en daar is ene voor mij bij.
Prachtig! Ik doe ook mee [8D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

janjozef

#23
zal nog moeilijk worden dit jaar om alles betaald te krijgen

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Jurgen

#24
citaat:
Geplaatst door ERVIN

Jurgen,HALLO Jurgen,alles in orde maat!!??[:I]




Amai, ja. Ik was efkes van mijne stoel gevallen. [:o)]
Ik denk dat er dit jaar nog niets uitgebracht werd dat jij niet gekocht hebt. Waar werkt gij ook weer? Ik denk da'k ook is ga komen kijken daar. [:D]

Enne, bij u met de treintjes komen spelen da is geen goed idee. Ge gaat mij uw huis nie meer uitkrijgen. [:o)][:D]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Peter

#25
Volgens mij heeft de 26 (126) zelf in twee-kleuren groen gereden.
In het boek "B" van Max Delie en Jean-Pierre Schenkel staat op blz 70 een foto van de 126 003. Als ik de foto juist interpreteer, is deze lok geschilderd in twee-kleuren groen, die door een zilverkleurige sierlijst gescheiden zijn. (zoals bij de 122 en 123)
Op pagina 111 staat dezelfde lok als kleurenfoto afgebeeld, eenkleurig groen met zilveren sierlijst,maar dan wel in 1969. de zwartwit opname is van 1965. Eerlijkheidshalve moet ik er aan toevoegen dat volgens hetzelfde boek de reeks geleverd werd in eenkleurig groen. Bij mijn weten waren echter de 126 001 t/m 005 prototypen, die later naar serie-uitvoering omgebouwd werden.
Met vriendelijke groeten
Peter

Kedeng Kedeng

#26
citaat:
Geplaatst door Jurgen

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Jurgen,HALLO Jurgen,alles in orde maat!!??[:I]




Amai, ja. Ik was efkes van mijne stoel gevallen. [:o)]

Gij ook al [;)]

ERVIN

#27
@Jurgen,als je graag bij ons wil komen werken dat kan hoor,ik mag nog 9 mensen aannemen.
Er zijn er nog die van Aarschot bij ons werken.[;)]

BD1701

#28
Beste Rochevalien, zijn dit al reeds de prototypes van Mehano ofzo? Vanwaar heb je die gehaald, of waar zijn die voorgesteld toch?
Het zijn inderdaad weer MEGA locomotieven die ze gaan uitbrengen. En dan nog wel "eindelijk" de serie 26, waar er al veel mensen lang op zitten te wachten, zoals ik bijvoorbeeld. Ik kijk er alvast vol spanning naar uit, om een paar modellen in mijn bezit te hebben.
Prachtig werk Mehano.
 

Jurgen

#29
Aarschot - Mol, dat is zo'n 25 km denk ik. Moet te doen zijn, nu doe ik zo'n 20 km naar mijn werk in Kessel-Lo en voordien deed ik er evenveel naar Itegem.
Langs de andere kant zit ik eigenlijk wel goed op mijn bureauke in't school. [:D]

Maar nu even terug naar de 26, ik vind die foto's nergens op het net. Kan iemand helpen?
En nog iets. De locnummers op de foto's komen niet overeen met de aangekondigde nummers van Mehano. Houd iemand ons voor de gek of hebben ze de nummers stiekem aangepast?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.