Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Iedereen Beroemd

Gestart door vanmiegroet, 02 december 2015, 21:25:34 PM

vanmiegroet

Dit fragment kon je vanavond hebben gezien bij Iedereen Beroemd.

Hier kan je 2 jonge enthousiastelingen van de Stoomtrein Dendermonde Puurs horen praten over hun hobby en hun hobby zelfs zien uitvoeren.
Enjoy  ;)

http://www.een.be/programmas/iedereen-beroemd/knutselen-aan-de-stoomtrein
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

Dirky

Moet idd een leuke bezigheid zijn! En altijd plezant om JONGE enthousiastelingen te zien! ;)

Snobby Crash

Heb het ook gezien !
Was de moeite !

Geert

loebaske

Hoedje af voor die gasten, die verdoen hun tijd niet met games... proficiat

Marc Treintjes

Moet kunnen, chapeau voor de jeugd !!!!

Er is nog toekomst voor ons erfgoed !!!

TOPPIE

Cozzy

Tof om te zien!
Ruben, is Ruben = Ruben?

Groeten,
Tom!
Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

Metpetergaathetbeter

Ruben is van deze keer een andere Ruben ! ;)

philippe_007

Tes al Ruben dat de klok slaat :-)

Mooi reportage,
er is zeker nog toekomst voor ons erfgoed, ik vermoed dat er wel vrijwilligers te vinden zijn om zulke projecten te doen.
Probleem is budget en vooral de steeds wijzigende wetgeving om zulk materiaal op de sporen te (mogen) laten rijden...

chapeau aan de 2 hoofdrolspelers...

vanmiegroet

#8
Nee, de Ruben in deze reportage is niet deze Ruben  ;D

Er lopen namelijk 2 Ruben's rond, Ik en de andere Ruben die in deze reportage in beeld kwam  :P
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

Rangeerduivel

Citaat van: vanmiegroet op 03 december 2015, 14:49:56 PM
Nee, de Ruben is deze reportage is niet deze Ruben  ;D

Het was ditmaal de Ruben zonder kepi... ;D

;)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: vanmiegroet op 03 december 2015, 14:49:56 PM


Er lopen namelijk 2 Ruben's rond, Ik en de andere Ruben die in deze reportage in beeld kwam  :P
volgens mij lopen er nog veel meer rond  :-\ ;)

janieburton

Mooie reportage.

op 02'27" zie je dat men in de buurt nieuwe appartementsblokken aan het bouwen is; binnen een paar jaar gaan die nieuwe bewoners daar een petitie opstarten tegen dat museumlijntje omdat ze "gestoord" worden in hun zondagse rust. 
 

Dirky

Janie, stop toch nekeer met die pessimistische kijk op ALLES. Je plaatst hier op 't forum NOOIT een positieve noot. Stop er a.u.b. mee of ik start op 't forum een petitie tegen jouw zwartgalligheid!

philippe_007

Er staan op de lijn Baasrode - Puurs tal van nieuwbouw woningen / appartementen, nog nooit gehoord dat de mensen er last van hebben.
Volgens mij vinden de mensen dit zelf leuk. Stoomtreinen op de lijn, het is een extra motivatie om de kleinkinderen op zondagmorgen op bezoek te hebben :-)

Huugooke

Citaat van: Dirky op 04 december 2015, 07:44:30 AM
Janie, stop toch nekeer met die pessimistische kijk op ALLES. Je plaatst hier op 't forum NOOIT een positieve noot. Stop er a.u.b. mee of ik start op 't forum een petitie tegen jouw zwartgalligheid!
Tja, misschien heeft Janie niet zoveel om positief over te zijn, ik kan er in komen.
Wat zijn opmerking betreft: er moet maar één zeveraar een klacht neerleggen wegens overlast en de bal is aan het rollen! Er zijn onlangs genoeg gevallen gekend van bewoners die bijvoorbeeld iets hadden tegen een speeltuin, of dat incident met mensen die in een bepaald gebouw tegen kanker werden behandeld en te veel lawaai maakten!