Nieuws:

Nu in MSM 247 PRAKTIJK: Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 2 | Terminus: de baan, deel 3 | Werken met MIFO SHAPE | Blaas uw Lima loc nieuw leven in met een ombouwset van Micromotor.eu | Verroest

Hoofdmenu

een pallet.... en dan ?

Gestart door dani, 30 november 2015, 10:15:09 AM

dani

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Rangeerduivel

Jazeker,maar het huurgeld dat je aan Infrabel zou moeten betalen is het plezier niet waard!  ;D

;)

philippe_007

Infrabel kan wel niet zeggen dat je op de sporen loopt :-)


dani

Citaat van: Rangeerduivel op 30 november 2015, 11:18:54 AM
huurgeld dat je aan Infrabel zou moeten betalen

Gewoon je eigen pallet mee brengen.   Hoewel ik zo een vermoeden heb dat dit niet is wat je bedoelt :-) :-) :-) m
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

janieburton

Ik denk dat je dat bij De Lijn in Antwerpen of Gent ook niet moet proberen en al zeker niet bij de MIVB in Brussel.

Ik denk dat het zich ergens afspeelt in Warschau of Praag, alleszins is het in een Oost-Europees land
 

efl045

#5
Ik weet niet wat jij je voor stelt bij Praag maar ik ben er deze zomer nog geweest en daarbij vergeleken zien Brussel, Gent of Antwerpen er eerder Oost-Europees uit  :)
Hier zou dat op de sporen of wat daar moet voor door gaan helemaal niet lukken  :)
En 't is ten andere in Slovakije, waar de rails ook heel goed liggen.

janieburton

Citaat van: efl045 op 10 januari 2016, 15:36:56 PM
Ik weet niet wat jij je voor stelt bij Praag maar ik ben er deze zomer nog geweest en daarbij vergeleken zien Brussel, Gent of Antwerpen er eerder Oost-Europees uit ...

Dat is een aanfluiting voor Praag, Praag is een zeer propere stad in vergelijking met Antwerpen en Brussel, want A&B zijn zeer vuile steden met B als koploper

1.In elk geval de teksten op de gevels van de winkels lijken mij Oost-Europees
2.Het is te proper!
3.Heb geschreven: "Ik denk dat het zich ergens afspeelt in Warschau of Praag, alleszins is het in een Oost-Europees land"
4.Het is niet Praag of Warschau maar Bratislava in Slovakia
 

efl045

Citaat van: janieburton op 10 januari 2016, 15:47:03 PM
Dat is een aanfluiting voor Praag, Praag is een zeer propere stad in vergelijking met Antwerpen en Brussel, want A&B zijn zeer vuile steden met B als koploper
Heu...dat is toch precies wat ik schrijf...dat het in Praag veel properder en beter is dan bij ons...
Lees jij wel echt wat ik schrijf?

Havoc

Citaat van: janieburton op 10 januari 2016, 15:00:17 PM
Ik denk dat je dat bij De Lijn in Antwerpen of Gent ook niet moet proberen en al zeker niet bij de MIVB in Brussel.

Ik denk dat het zich ergens afspeelt in Warschau of Praag, alleszins is het in een Oost-Europees land

Vergeet vooral niet dat het bij De Lijn meterspoor is en bij de MIVB normaalspoor... Je gaat 2 paletten nodig hebben.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

janieburton

Citaat van: Havoc op 10 januari 2016, 22:04:47 PM
Citaat van: janieburton op 10 januari 2016, 15:00:17 PM
Ik denk dat je dat bij De Lijn in Antwerpen of Gent ook niet moet proberen en al zeker niet bij de MIVB in Brussel.

Ik denk dat het zich ergens afspeelt in Warschau of Praag, alleszins is het in een Oost-Europees land

Vergeet vooral niet dat het bij De Lijn meterspoor is en bij de MIVB normaalspoor... Je gaat 2 paletten nodig hebben.

Zal mijn palet moeten maken want vanaf 1/2/2017 mag ik niet meer in Antwerpen ::)