Nieuws:

Nu in MSM 249 REPORTAGE: Alles wat u moet weten over de 10de Grote Modelspoor Expo * Spur Z weekend in Altenbeken * RAMMA 2024

Hoofdmenu

Flikkers

Gestart door Rangeerduivel, 07 november 2015, 18:21:26 PM


Huugooke

soms valt het ook al eens mee hé Rudy ;); kwestie van zoeken.

Metpetergaathetbeter

ik kocht zelfde setje bij Go-rail -30% ::) ??? :-\ ;)

Rangeerduivel

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 07 november 2015, 19:00:07 PM
ik kocht zelfde setje bij Go-rail -30% ::) ??? :-\ ;)

Dan heb je blijkbaar iets meer betaald dan ik,
Hij zal gedacht hebben ''beter van de kerk dan van de kapel!''  ;D ;D

;)

59erke

Je moet gewoon een beetje zoeken en geduld hebben.
En steeds de nieuwprijs in gedachten houden.

Zeker op E-bay waar de prijzen inderdaad soms de pan uit swingen, maar soms kan je koopjes doen.
Best is om een max. bedrag voor ogen te houden en daar niet boven te gaan.

Zo kwam ik overlaatst nog een oude Roco 59'er (geschilderd door Jocadis) tegen die nog in mijn collectie ontbrak en heb hem ook moeten laten gaan. Had ik 10 euro meer geboden had ik hem misschien gewonnen, maar ik wou niet hoger gaan dan mijn vastgesteld bedrag. Anderzijds heb ik al koopjes kunnen doen waar ik de enige bieder was.

Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Metpetergaathetbeter

Citaat van: 59erke op 07 november 2015, 22:36:52 PM

Zo kwam ik overlaatst nog een oude Roco 59'er (geschilderd door Jocadis) tegen die nog in mijn collectie ontbrak
en dat is de welke ? Missschien aan de hand van een foto1/1

Groeten Peter ;)

Houdini

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 07 november 2015, 23:04:02 PM
Citaat van: 59erke op 07 november 2015, 22:36:52 PM

Zo kwam ik overlaatst nog een oude Roco 59'er (geschilderd door Jocadis) tegen die nog in mijn collectie ontbrak
en dat is de welke ? Missschien aan de hand van een foto1/1

Groeten Peter ;)

Wellicht:
http://www.benl.ebay.be/itm/NMBS-SNCB-jocadis-59-Hirondelle-/191724448574?hash=item2ca3aaeb3e:g:w28AAOSw~bFWLoCb
?



loebaske

Het is dan nog een resin kast..pffff is het geld niet waard voor me...


Rangeerduivel

Men zit zo te sakkeren op kleine futuliteiten van de nieuwe VBv-59 en dan zou men geld geven aan zo'n lelijkaards!
Trouwens,heb de VBv(prototype 201.010) gisteren in handen gehad,valt in 't echt veel beter mee dan op foto,
Christoff heeft mij ook uitgelegd welke kleine wijzigingen er nog gingen gedaan worden ,dan kan ik maar één ding zeggen,
Dat ze maar vlug aan de productie beginnen,er zijn ooit al veel lelijker dingen verkocht geweest!

;)

Metpetergaathetbeter

van die 2 laatste (links) heb ik er ook van elk een die wegmogen(zijn wel omgebouwde Roco's  :-\

Jurgen

Ik heb ooit 19 euro betaald voor het setje bij Olaerts. Tot vandaag zijn ze nog nooit gebruikt geweest, enkel eens getest.

Als ik me niet vergis hebben ze geen witte maar gele lichten. Echt zeker ben ik er niet meer van omdat het echt al jaren in mijn kast ligt.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

59erke

http://www.benl.ebay.be/itm/NMBS-SNCB-jocadis-59-etoile-/191724448643?hash=item2ca3aaeb83:g:UPkAAOSw5VFWLoEY

Het was de deze maar zoals eerder gezegd. De uiteindelijke verkoopprijs wou ik er niet aan geven
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Metpetergaathetbeter

@59erke U had ondertss een pm gekregen ;)

59erke

Gezien, u hebt een mail terug Peter
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan