Nieuws:

Nu in MSM 270 TEST: NMBS reeks 17 van A.C.M.E./Treinshop Olaerts | L.S.Models I11 OUIGO | L.S.Models I11 EuroCity | NMBS stortwagen type 1212H van REE | Autotransporter TA52 van Makette | Kato Class 66 Lineas met geluid | Stoomloc nummer 4 VSM van ESU

Hoofdmenu

Blz 25 foto 3 MSM nr 50

Gestart door argilla, 15 juni 2006, 13:33:23 PM

argilla

Zoals je kunt zien staat daar een mengwagen nr3. Destijds ook uitgebracht door Dacker. Helaas ( stom van me) heb ik er zo maar eentje. Nu tot daaraan toe.
Wat er destijds niet bij was... dat stelsel gemaakt uit ijzeren balken ( zie foto achter op de wagen)
Bestaat daar geen meer gedetailleerde foto's van ? zodat ik dit kan namaken ???je ziet het wel maar het is ( overigens prima foto) niet echt van nabij. Wie kan helpen ??:D
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

guy holbrecht

Argilla, wees je geprezen dat je dergelijk exemplaar van Dacker hebt. Momenteel is het haast niet meer te vinden en er worden of werden hoge sommen voor betaald. Dergelijk model haalt, als het nog eens opduikt, gemakkelijk 250 euro of meer (het was trouwens bij aanvang al een duur model). De opbouw, zoals zichtbaar op de foto heb ik tot hiertoe slecht ??nmaal gezien, namelijk op deze foto. Bij het model van Dacker kan ik mij dat niet herinneren.
Groeten,
Guy