Nieuws:

Nu in MSM 247 PRAKTIJK: Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 2 | Terminus: de baan, deel 3 | Werken met MIFO SHAPE | Blaas uw Lima loc nieuw leven in met een ombouwset van Micromotor.eu | Verroest

Hoofdmenu

Toen er nog treinen over de Antwerpse oude kaaien reden

Gestart door Huugooke, 18 oktober 2015, 12:02:31 PM

marctje

ik heb hier thuis nog een model op schaal 1/87 van een schelde hangar, gemaakt door de mensen van Antwerpen miniatuur stad, te koop staan. Laat mij maar iets weten bij intresse.
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

Cozzy

Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

Huugooke


Metpetergaathetbeter

Jammer, dat die foto's zo laat komen, want MTD heeft nu al een fraaie baan, met die kaaien en op de foto geeft toch fraaie mogelijkheden om er iets heel mooi van te maken !  ;)

Huugooke

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 21 oktober 2015, 14:01:39 PM
Jammer, dat die foto's zo laat komen, want MTD heeft nu al een fraaie baan, met die kaaien en op de foto geeft toch fraaie mogelijkheden om er iets heel mooi van te maken !  ;)
De kaaien bestaan al van in 1864 hé Peter!  ;D

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Huugooke op 21 oktober 2015, 16:21:49 PM
De kaaien bestaan al van in 1864 hé Peter!  ;D
maar uw foto's en hetgeen erop volgt (oude prentbriefkaarten) niet !  ;)

Herwig

Antwerpen-Dam:  die modelbouwer   ( ... ) die dat tentoonstellingsbaantje heeft gemaakt, geïnspireerd door Antwerpen-Dam,  zou wel ' s geïnteresseerd kunnen zijn.

59erke

Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Herwig

#38
Die sublieme postkaart-foto van die rolbrug:  die zou kunnen gemaakt zijn vanuit het oude, afgebroken ToLhuis.

Met zicht ook op het café  "NoorderTerras" ;

Die oude Antw. prentbriefkaarten bestaan, uiteraard, reeds langer.  Ze zaten bij verzamelaars en diverse verschenen vroeger in Antw. fotoboeken.

( het internet maakt die privé en officiële afbeeldingen wel toegankelijker )

evan

Citaat van: marctje op 21 oktober 2015, 12:13:04 PM
ik heb hier thuis nog een model op schaal 1/87 van een schelde hangar, gemaakt door de mensen van Antwerpen miniatuur stad, te koop staan. Laat mij maar iets weten bij intresse.

PMke gestuurd ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Herwig

 Antwerpen Miniatuur Stad-zaliger:    verdwenen modelbouw-juweeltjes.

( en Evan is er precies iets mee van zin ....).

loebaske


Herwig

Antw. Miniatuur Stad:    loods met maquettes stond natuurlijk in    "overstromingsgebied".  (binnen de keermuur ...)

marc goovaerts

Niks mee te maken ! Wel een stadsbestuur dat hem financieel het mes op de keel zette.
Ooit al eens uitgebreid uitgelegd in een draadje...