Nieuws:

Nu in MSM 247 CLUB: Op bezoek bij de AMRA

Hoofdmenu

ER-DECOR Stopt ermee !!

Gestart door Boemeltrein, 08 oktober 2015, 16:41:13 PM

Boemeltrein

Na 23 jaar, ER-Decor stopt er dus mee, totale uitverkoop, alles aan uitbolprijzen
Persoonlijk vond ik de ballastlijm super, zo kon ik rails die geballasteerd waren losgemaakt en in een badje warm water gelegd, eens de lijm in de ballast begon op te lossen , gewoon afgespoeld en voilà, rail gerecupereerd

loebaske

Jammer, weer iemand die de handdoek in de ring gooi...

Wat betreft die lijm....dat heb je ook met goedkoper boekbinders lijm !!!!

doomslu

Ik geloof dat de goede man van zijn pensioen gaat genieten.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

marc goovaerts

Dan is er een kans dat hij zijn levenswerk nog doorgeeft...

59erke

Op de site kan je nochtans een brief bekijken waarin staat dat alle activiteiten stoppen, en dat alles in uitverkoop staat.
Denk dus niet dat er hier van een overname sprake is.

Heb ondertussen een uitbolprijslijstje aangevraagd, je weet nooit of er nog iets bruikbaars tussen zit.
Dacht toch in het verleden gehoord te hebben dat ER-decor toch een aantal goede producten heeft.
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Gerolf

Ik gun hem natuurlijk zijn pensioen, maar vind het toch jammer  :-\
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

oebr

Ronny zelf was toch al lang 'gestopt' ? Hij had ERdecor overgelaten en hield zich alleen nog met Aumo bezig heeft hij me eens verteld. En dat is toch al enkele jaren geleden.
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

philippe_007

#7
Inderdaad,
ik was dan ook verwonderd hem vorige week in Genk te zien op de stand van ER-decor....
Hij was nog steeds even enthousiast zijn producten aan het promoten.

doomslu

Citaat van: oebr op 08 oktober 2015, 21:20:14 PM
Ronny zelf was toch al lang 'gestopt' ? Hij had ERdecor overgelaten en hield zich alleen nog met Aumo bezig heeft hij me eens verteld. En dat is toch al enkele jaren geleden.
Ik denk niet dat Rony iets te maken heeft met Aumo.be.
In Genk was hij wel op een stand die niet van er-decor was, maar ik ben de naam vergeten...  :-\ Ik denk Reylo?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

guy holbrecht

Ik heb ik Genk met Rony gesproken en uit dat gesprek kon ik opmaken dat Reylo (Reynaert Lode)een aantal zaken van Rony had overgenomen en dat Rony dus enkel in Genk was om de weg te effenen en promotie te maken voor dat nieuwe jonge bedrijf. Als je Reylo intikt op internet, vind je alvast enkele producten terug die vroeger door Rony geproduceerd of verdeeld werden.
Groeten,
Guy

oebr

dat kan Luc, het is al heel wat jaren geleden, destijds in de authentic models periode. het kan zeker zijn dat Hugo en Ronny nu niet meer samenwerken Jij kent die mensen veel persoonlijker en hebt daar een beter zicht op uiteraard.
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

doomslu

Citaat van: oebr op 09 oktober 2015, 17:24:57 PM
dat kan Luc, het is al heel wat jaren geleden, destijds in de authentic models periode. het kan zeker zijn dat Hugo en Ronny nu niet meer samenwerken Jij kent die mensen veel persoonlijker en hebt daar een beter zicht op uiteraard.
Ik weet het niet zeker hoor. Misschien ben ik wel helemaal fout!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

DIORAMABOUWER

Citaat van: guy holbrecht op 09 oktober 2015, 12:30:16 PM
Ik heb ik Genk met Rony gesproken en uit dat gesprek kon ik opmaken dat Reylo (Reynaert Lode)een aantal zaken van Rony had overgenomen en dat Rony dus enkel in Genk was om de weg te effenen en promotie te maken voor dat nieuwe jonge bedrijf. Als je Reylo intikt op internet, vind je alvast enkele producten terug die vroeger door Rony geproduceerd of verdeeld werden.
Groeten,
Guy
Inderdaad zoals Guy schrijft.Ik heb ook met Ronny gesproken in Genk en hij vertelde mij net hetzelfde nml dat Reylo(enkele) produkten van ER overneemt.Dus er is nog hoop dat de beste produkten mss nog verkrijgbaar zullen zijn.
Diorama's: museumlijn 62, de oostmolen, duinhelm.
Modelbanen:HALTE STRAND, STATIE GHISTEL ANNO 1942

thor

Ik had begrepen dat alle producten van ER decor in hun gamma zouden komen.
Alleszins hoop ik dat de Hydrofibre verder wordt gevoerd, een pracht van een product om je baan te decoreren.
Groeten
Thor
hO, 2-rail, digitaal
Intellibox, Power 3, Win-Digipet 2009, v 5

janieburton

Citaat van: thor op 10 oktober 2015, 12:02:30 PM

Alleszins hoop ik dat de Hydrofibre verder wordt gevoerd, een pracht van een product om je baan te decoreren.

Hydrofibre? Zat dat vroeger niet in het gamma van Faller, ergens midden in de jaren '70tig?

En voor ER-Docor deed Eggermond Ronny dan iets met elektronica of was dat iemand anders uit Brugge?