Nieuws:

Nu in MSM 247 REPORTAGE: MOBEXPO 2024 | 2de Dutch US Convention

Hoofdmenu

Posche voor € 15,00

Gestart door PietB, 29 september 2015, 18:03:00 PM

PietB

Een 15-jarige jongen kocht op een dag een gloednieuwe Porsche, maar zijn ouders snapten er werkelijk helemaal niets van!

Wanneer zijn ouders aan hem vroegen hoe hij in godsnaam aan die Porsche kwam antwoordde de jongen:

"Waar heb je die auto vandaan? vroeg zijn moeder."
Kalm zei hij: "Nou, ik heb hem vandaag gekocht."

Moeder: "Maar hoe ben je dan aan dat geld gekomen? Wij weten wel hoeveel zo'n auto ongeveer kost dus biecht maar op."

Nou, zei de jongen: "Hij kostte mij maar 15 euro.."

Met enige irritatie zei de moeder: "Wie verkoopt er nou een Porsche voor 15 euro?!"

Jongen: "Het was van die aardige mevrouw aan het einde van de straat. Haar naam weet ik niet, ze is hier onlangs komen wonen. Ik reed op de fiets langs haar huis en ze vroeg aan mij of ik een Porsche voor 15 euro wilde kopen."

"Ooh mijn god, dacht de moeder." Zij MOET een kinderlokker zijn. Wie weet spookt ze nog veel meer gekke dingen uit. De moeder riep haar man en zei: "John, ga alsjeblieft direct naar die mevrouw toe om te kijken wat er aan de hand is."

Zo gezegd zo gedaan. John ging naar het huis van de vrouw, en zag dat ze aan het tuinieren was in de voortuin. Hij stelde zich vriendelijk voor als de vader van de jongen aan wie ze een Porsche voor 15 euro had verkocht. John eiste direct een verklaring en wilde alles tot op de puntjes van haar horen.

Nou, zei de vrouw: "Vanmorgen kreeg ik een telefoontje van mijn man. Ik dacht dat hij op zakenreis was, maar ontdekte dankzij een vriend dat hij met zijn secretaresse naar Hawaï was vertrokken en niet van plan was om terug te komen."

"Hij vertelde mij dat hij was gestrand en dat hij dringend geld nodig had. Hij vroeg mij zijn gloednieuwe Porsche te verkopen en het geld voor hem te versturen. Dus ik heb gedaan wat hij vroeg, dat is alles."

;) grt Piet.

AtMoPo

 ;D ;D ;D ;D
Toeme. En ik die dacht afgelopen zondag een koopje gedaan te hebben met een Renault Alpine  A110 te kopen voor €7,95.
(van Norev op 1/87)
AtMoPo