Nieuws:

Nu in MSM 247 TEST: Lineas 186 295 van ROCO | Minitrix 186 252 Lineas | PIKO NS 1138 | De CFL 'Wegmann'-rijtuigen van Pullman/ESU | Vergelijkende test silowagens Uacns van NME en PIKO

Hoofdmenu

ESU Universalkurzkupplung H0

Gestart door eve, 10 september 2015, 16:30:59 PM


Jurgen

Hoeveel verschillende koppelingen gaat men nog ontwikkelen?

Heeft dit nog nut?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

loebaske

Als er der eene bij zit die dergelijke koppeling(en) gaat aanbieden aan een kleien prijs, wel die gaat verkopen zoals warme broodjes...

Peter

ESU koppeling: 13,46 euro per doosje van 10
Met vriendelijke groeten
Peter

Rangeerduivel

Waar de gelijkaardige Roco nog compatibel is met andere merken zoals bvb Marklin,lijkt dat hier niet het geval te zijn.
Misschien hebben ze doelbewust voor het spiegelbeeld van de Roco gekozen...

;)

Peter

Rudy,

De ESU koppeling koppelt met ALLE beugelkoppelingen inklusief de Roco universal en Märklin kortkoppeling
Met vriendelijke groeten
Peter

755philippe

Is deze koppeling digitaal aanstuurbaar alhoewel voor 10 stuks 13€ zou me wel verbazen.  Zou wel interessant zijn.
Mvg

755philippe

Peter

ESU kennende zal dat binnenkort nog wel komen. Zeker als toepassing voor hun modellen van de Gravita
Met vriendelijke groeten
Peter

NielsVV

Moesten ze nu ook nog koppelen met de Fleischmann koppelingen was ik verkocht.
H0 - AC - Digitaal - iTrain ====>>>> Lego City

Peter

Fleischmann kortkoppeling is een buitenbeentje. Die koppeld met geen enkel ander merk.
Met vriendelijke groeten
Peter

NielsVV

Ik dacht nochtans dat deze koppeling (Fleischmann) vrij populair was? Ik zet deze toch op al mijn modellen.
H0 - AC - Digitaal - iTrain ====>>>> Lego City

Davy

Als ze nu eens een koppeling in het doorschijnend kunstof laten spuiten ipv altijd zwart :)
Ik heb ook Fleischmann en ik denk dat deze heel populair zijn. Deze zijn origineel buffers-vriendelijk :D