FORUM update

Gestart door doomslu, 16 augustus 2015, 14:42:33 PM

JerryCrazy

Ik raad je niet aan om "width: 100%;" te zetten, want het is altijd beter om in sommige gevallen een kleine marge te laten.

Ik raad sterk af om te veel parameters in deze bestanden te veranderen, omdat je bij elke update terug moet gaan om ze te veranderen.

Je hoeft alleen maar de "max-width:" parameter te veranderen, die de maximale breedte van het forum bepaalt.

ACFI

Op mijn 1920 scherm ziet de MSM site er nu beter uit. Voor mijn part mag ook de TMM site zo aangepast worden :-)

Als ik me niet vergis is de site van 3rail forum met width: 100% en dat vind ik persoonlijk teveel, zeker op een groot scherm.

Danku aan de noeste werkers die de site in de lucht houden.

ACFI

Martin Welberg

Zal straks eens checken op de 4K iMac

Snobby Crash

Top! Mooie aanpassing, mooie layout...

Bedankt aan de mensen die zich hiervoor inzetten!

Geert

Stieven76

De breedte is nu inderdaad veel beter. Lijkt van formaat op het vorige.

Metpetergaathetbeter

1 persoon vindt dit leuk. Bij Geert waar komt dit vandaan ?

Geert

Van JerryCrazy, mogelijk een optie enkel voor Moderators?

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Metpetergaathetbeter

ik zocht al en vond het niet, zoiets is wel op 3rail forum te vinden. Misschien een mogelijkheid om van die +1 af te komen ?

Metpetergaathetbeter

als ik bij Jerry het blauwe bolletje aanklik komt er toch wel heel info in beeld, wist je dat Jerry of was dat de bedoeling ?

Geert

Dat blauwe bolletje is een directe link naar persoonlijke website persoon (zelf aan te vullen). 

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

ACFI

Citaat van: Geert op 24 maart 2023, 10:43:33 AMVan JerryCrazy, mogelijk een optie enkel voor Moderators?

Geert
Op TMM kan je bij elke bijdrage aanduiden of je die leuk vindt. (j'aime heet dat daar).

ACFI

RobVille

Even iets anders. Waarom staat er bij mij --> Toon IP-adres?



Rob
I need to embrace imperfection, anomalies exist everywhere .....
and
asking me if that's black or dark green is not done!

ACFI

Deze info staat enkel bij je persoonlijke berichten. Dus ik zie dat bij een ACFI bericht, jij bij een RobVille ...

(Geen idee waar voor dat de software dat standaard voorziet).

Geert

De reden kan je lezen als je op klikt, niet veel van aantrekken als je het forum niet misbruikt...

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

doomslu

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 24 maart 2023, 10:15:53 AM1 persoon vindt dit leuk. Bij Geert waar komt dit vandaan ?
Ik had niet door dat jullie dat knopje niet zagen, want ik zag het wel. Zou nu voor iedereen zichtbaar moeten zijn.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *