Nieuws:

Nu in MSM 249 PRAKTIJK: Beladen van ouderwetse goederenwagens: buizen en langsliggers * Terminus: de baan, deel 4

Hoofdmenu

Nmbs seinen

Gestart door reeves, 11 juli 2015, 19:21:46 PM

reeves

Iemand evaring met seinen van Staf Demeester ?

Groet Tom

loebaske


Peter

Zeer goede kwaliteit en praktisch alle seinbeelden zijn verkrijgbaar aan een schappelijke prijs.
Alleen, soms een langere levertijd. (voor Staf is het trouwens een bijberoep.)
Met vriendelijke groeten
Peter

mark7758

Ziet er perfect uit. Werkt ook perfect.
Inderdaad als je wat wilt? Moet je lang wachten. (Ik heb mijn seinen ook al besteld omdat ik ze volgend jaar wil hebben.) En ik wacht rustig af.
Kan ik eerst alle rails leggen en zo.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

loebaske

Enkel de palen heb ik niet besteld, heb die laten etsen, de rest is super mooi, heb wel alles aangekocht in vrak, dus zelf monteren/assembleren...

755philippe


Heb al mijn seinen door Staf laten maken en ben er zeer tevreden over. Je moet inderdaad wel wat wachten maar je het beste bestel je ze met meedere stuks ineens of alles dat je nodig hebt. Prijs is zeer redelijk. Ik kan ze alleen maar aanraden en Staf brengt ze naar een station bij jou in de buurt als hij dat nog doet tenminste. Niet twijfelen is de boodschap en alles in 1 bulk bestellen.
Mvg

755philippe

Metpetergaathetbeter

Staf is tegenwoordig een op rust gestelde NMBS-medewerker/technieker, maar spendeert tegenwoordig veel van zijn vrije uren in het toekomstig spoorwegmuseum (die volgend jaar de deuren opent) met zijn kennis en vaardigheden ! ;D ;)

reeves

Dank u voor de info mannen, Staf brengt ze idd nog steeds naar een nmbs stion naar keuze!!

Groet Tom

dieselfreak

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 12 juli 2015, 02:54:50 AM
Staf is tegenwoordig een op rust gestelde NMBS-medewerker/technieker, maar spendeert tegenwoordig veel van zijn vrije uren in het toekomstig spoorwegmuseum (die volgend jaar de deuren opent) met zijn kennis en vaardigheden ! ;D ;)


Correctie Peter: het spoorwegmuseum opent niet volgend jaar maar dit jaar, meerbepaald eind september.
MC

Metpetergaathetbeter