Micro-baantje voor expo 40 jaar MTD

Gestart door Gerolf, 25 juni 2015, 08:54:26 AM

Gerolf

Sorry, man. Ik bedoelde vooral "BIG" in kennis - niet in omvang  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

marc goovaerts

Veel kennis is daar niet voor nodig hoor. Kijk gewoon even naar je echte venster: geen deklat, maar een kruk of spindel. En geen vensterdorpel, maar een vensterbank. Maar het zijn zo'n kleine details dat je niet opnieuw moet beginnen hoor ! Het geheel zal er zelfs met een loep prachtig uitzien.

En ik wind me er echt niet in op hoor. Alleen wanneer ik fotogravure-, druk- of zetfouten in drukwerken zie wordt ik kregelig dat ik zelf op den dop zit...

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Gerolf

Boetseren met Milliput - lang geleden dat ik dat nog gedaan heb ...



;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

centauri167

Dat valt tegen, dacht dat het zonder broek zou worden ...   ;)

OlivierV

We zullen nog wel zien wat voor scene dit wordt, het kan nog vele kanten uit!
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

marc goovaerts

Citaat van: OlivierV op 26 augustus 2015, 10:33:36 AM
We zullen nog wel zien wat voor scene dit wordt, het kan nog vele kanten uit!
Volgens mij vooral op en neer...

loebaske

Is dan ook niet verwonderlijk dat er onder de kamer in het bureau veel lawaai is en de zaakvoerder het dan nog meer aan de stok heeft met de werknemer als hij weet waar zijn vrouw zich bevind op het moment... :D :D :D :D :D

Gerolf

Ik weet in elk geval naar welke kant het gaat. En wat het verhaal er achter betreft ... tja ...  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

OlivierV

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Gerolf

Citaat van: OlivierV op 26 augustus 2015, 14:58:06 PM
Zijn dat nu 2 mannen?

Euh ... nee ...  :-\
Maar "madam" is geen Pamela Anderson, als je dat bedoelt ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

marc goovaerts

Vooral de bewegende beduiteinden vind ik super. Helemaal onder de dekens had het eigenlijk even suggestief geweest (ik vroeg me al af waarom het figuurtje in een vorige posting haar broek nog aanhad)

Metpetergaathetbeter


Metpetergaathetbeter

#209
 :-X volgens mij ne acrobaat want ik zie nergens zijn handen geplaatst, hoop voor hem dat er geen plooi in komt te liggen  met zulke toeren, zo te zien Gerolf de man van de one-night-stands !  ;D ;D ;)

maar opnieuw weer goedgevonden, misschien nog op het dak een dakwerker en dan wordt er overal gebonkt of gebeukt ! :-\ ;D