Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Mehano reeks 26

Gestart door kdlf, 23 juni 2015, 20:01:28 PM

itchy

Dat geloof ik Rudy, dat is helemaal niet fijn en ik snap dat dat tot argwaan en een wrang gevoel kan leiden.
Da's wat anders dan één niet of (te) laat beantwoorde mail - als dat de maatstaf zou zijn om bij iemand al dan niet iets te kopen, was iedere modeltreinhobbyist noodgedwongen 100% zelfbouwer, denk ik.  Zoals de andere forumleden hier voor mij al vermeld hebben: ik heb ook enkel positieve ervaringen met Herbert (zowel qua modeltreinen als qua garagist!). Maar kijk, spijtig, iedereen kan eens een valse noot spelen. (wat een oud draadje van tien jaar geleden al niet kan teweeg brengen!)
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

Meester

Mehano sound Reeks 26

Ergens alhier op het forum stond een lijst met F-toetsen en de bijbehorende geluiden van de Mehano Reeks 26.
Die lijst was overigens niet volledig.
Is er iemand welke een lijst heeft van alle geluiden welke door Mehano op de Soundlocs zijn gezet.
Anderzijds vreemd dat zo'n overzicht niet bijgevoegd is.
Veel geluiden zijn natuurlijk herkenbaar, sommige ook niet......

D_Loc

https://esu.eu/en/downloads/sounds/generation-3/locos-with-loksound/

Naar de Mehano reeks 26 (20416) en op de + drukken om een overzicht van de functies te krijgen.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

Meester

U bent super, D_loc
Heel erg bedankt.

Meester

Ook nu weer snel en keurig de verzonden Mehano onderdelen ontvangen, en zeer creatief verpakt.
En kreeg zelfs nog een onderdeeltje extra van Herbert.
Goed dat er nog zo'n verkoper is, anders hadden vele Mehano locs al lang stil gestaan.......

Ludwig

Straf, ik heb 6 mei besteld en betaald maar nog niets ontvangen.
Ook op berichten via chat 2dehands geen reactie meer. :(
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2