Monster Mover S6-Ep1

Gestart door dani, 11 juni 2015, 10:14:30 AM

dani

Afgelopen dinsdag op   Discovery Channel (dacht ik toch)  gekeken naar   Monster Moves, seizoen 6   aflevering 1 :   Titanic Train Trek.

Over 2  kolossen van elk zowat 2 miljoen dollar die moesten worden verhuisd....   Een prachtige reportage.
Het ging natuurlijk eerder om  de verhuis zelf dan echt over de trein, maar wat er in de reportage te zien was zal menig liefhebber hier doen watertanden denk ik..

http://www.windfallfilms.com/show/2781/episode-1-titanic-train-trek.aspx

Aangezien ze op DIscovery nogal eens dingen durven herhalen, allemaal gaan kijken in de programma gids....

Uitkijken naar het programma  "Huge Moves" op Discovery IV


Volgens   Yelo-TV is ze opnieuw te bekijken als volgt :


* Zaterdag 13 juni om 18:30 op  Discovery HD


* Zondag 14 juni om 18:30 op  Discovery HD

* ... of (voor telenet kijkers) via  "Play".




De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Rangeerduivel

Ook gezien,
alhoewel er daar wel wat overbodige sensatie aan te pas komt...
De werkelijkheid is minder indrukwekkend dan de TV-uitzending ;D

;)

dani

toch vond ik het de moeit om te delen, Rudy...

De ene vindt het overdreven, de andere vindt het misschien fijn om es te zien.
Toegegeven, het principe is eenvoudig.    Krik de trein op, zet hem op swarsrollen, rol hem naar het spoor, laat hem zakken en sleep hem op een wagon.

Maar we hebben het over een mastodont van 96 ton  (zonder zijn tender van nog es 20 ton) ....   dus  voor mij was het de moeite waard om eens te zien.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Dirky

zeker de moeite om eens te zien!

(en b.t.w. Rudy, is niet ALLES overdreven op TV?)

Rangeerduivel

@ Dirk,
Inderdaad,jammer genoeg maar TV is er nu eenmaal om sensatie op ons af te vuren.

@ Dani,

Ga dit nu niet verkeerd interpreteren Dani,
er is niks verkeerds aan dat je dit hier deelt want het zijn inderdaad "vree werken" zoals men dat placht te zeggen,
Ik bedoel maar het voortdurend herhalen van dezelfde flitsbeelden maken deze programma's tot een hel om te bekijken,giet daar nog een "omdevijfvoetaltijddezelfdereclame" sausje over en het is kompleet!

Ik denk dat ze meer kijkers zouden hebben moesten ze deze dingen op een normale manier filmen en uitzenden

;)

dani

nee, ik neem dat niet verkeerd op hoor Rudy.   Je hebt zeker een punt, het wordt allemaal opgeblazen en spectaculairder voorgesteld , maar dat is TV , zoals Dirk zei.

Het reclame sausje dat haal ik er vanaf door op te nemen en nadien te zappen als het volgende reclameblok zich aandient.   Nu  voorlopig kan dat nog :-) :-)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.