Nieuws:

Nu in MSM 247 TEST: Lineas 186 295 van ROCO | Minitrix 186 252 Lineas | PIKO NS 1138 | De CFL 'Wegmann'-rijtuigen van Pullman/ESU | Vergelijkende test silowagens Uacns van NME en PIKO

Hoofdmenu

Reeks 60/61 VanBiervliet; DCC; Hoe lichten schakelen?

Gestart door knibbelknabbel, 04 juni 2015, 14:26:50 PM

knibbelknabbel

Hallo,

Net tweedehands een VanBiervliet 6115 gekocht. MTC21 ingepord van ESU. Alles werkt, behalve het schakelen van de verlichting. Weet iemand hoe ik deze decoder moet instellen om de lichten te kunnen schakelen?

Alvast bedankt!

krispy

eventjes een mailtje naar Vanbiervliet en waarschijnlijk krijgt ge daar de volledige uitleg over

Als je een esu prog box bezit kun je zelfs naar de *.esu file vragen en hem gewoon opladen
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

knibbelknabbel

Mailtje verstuurd, spijtig genoeg geen lokprogrammer van ESU.
Bedankt voor de tip...



krispy

Niemand in de buurt (of lid van een club) die het wel heefd , dan is het toch zo opgelost ( ik ben van omgeving leuven ) als je van dees omstreken bent , ben je altijd welkom en doe ik het voor u ;)
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

Rangeerduivel

Of lid worden van AMSAC!

Daar werd het voor mij ook (gratis) uitgevoerd met de programmer van de club.
Ik had het reeds herhaalde malen geprobeerd met de MM(er was een lijst met te veranderen CV's bij,maar dat wilde maar niet lukken,
met de programmer is het op 1 minuut gepiept.
Bij mij ging het over de decoder voor de HLE21/27.
Je kan de decoders bij VBV uiteraard geprogrammeerd kopen... ;D

;)

OlivierV

Citaat van: Rangeerduivel op 05 juni 2015, 12:06:50 PM
Of lid worden van AMSAC!

Daar werd het voor mij ook (gratis) uitgevoerd met de programmer van de club.
Ik had het reeds herhaalde malen geprobeerd met de MM(er was een lijst met te veranderen CV's bij,maar dat wilde maar niet lukken,
met de programmer is het op 1 minuut gepiept.
Bij mij ging het over de decoder voor de HLE21/27.
Je kan de decoders bij VBV uiteraard geprogrammeerd kopen... ;D

;)

Joeri is dacht ik al lid van een modelspoorclub een hele eind van die van ons verwijderd.
Zo'n locprogrammer is inderdaad zeer handig en als je dat op je club hebt is het maar een kleintje om de loc mee te nemen en te programmeren.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

knibbelknabbel

Haai,

Heb ondertussen de file gekregen van Van Biervliet.

Ik ben lid bij "de Pijl", maar kom er niet zo vaak meer... En het zijn er allemaal bijna "Zimo-isten"  ;D

Iemand in de buurt van Puurs met zo'n lok-programmer?