Oeversijde

Gestart door evan, 17 maart 2015, 11:46:16 AM

Gerolf

Citaat van: doomslu op 26 mei 2016, 22:04:31 PMEn nu terug naar de slinger van Evan.  8)

Vind ik ook. Het is duidelijk dat er iets komt, waar het spoor opzij voor moet. Ik gok op een gebouw.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

OlivierV

Citaat van: doomslu op 26 mei 2016, 22:04:31 PM
Citaat van: OlivierV op 26 mei 2016, 22:00:37 PM
Citaat van: milocomarty op 26 mei 2016, 21:54:48 PM
Welke slingers, oh die ...die zo'n baantje iets meer geven dan kaarsrechte liggende vaste railstukken... ;) :P

Kijk Olivier, zo'n baan als je laat zien wekt dus mijn interesse niet omdat alles recht aan de bakrand en de achtergrond ligt, eerste lessen in de leer van composities maken..
Bedoel je modulebaan die van de club? Daar zit een slinger in, maar die is ook niet 100% mijn ding vanwege geen spelmogelijkheid.
Martin bedoelt die van Mobov.
Het is inderdaad rechtlijnig, maar door die slinger ziet het er wel goed uit.
En nu terug naar de slinger van Evan.  8)
Komt omdat men daar deels volgens Fremo-normen bouwt.


Citaat van: Gerolf op 27 mei 2016, 01:23:33 AM
Citaat van: doomslu op 26 mei 2016, 22:04:31 PMEn nu terug naar de slinger van Evan.  8)

Vind ik ook. Het is duidelijk dat er iets komt, waar het spoor opzij voor moet. Ik gok op een gebouw.
Of een noeste oude knotwilg.  :o
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

evan

Goede middag,

We kunnen bijna de sfeer rond het gebouw gaan aankleden.

Olivier zit al te popelen :)

Vandaag heb ik de ramen geplaatst, het dak op de aanbouw aangebracht,  2 daalleidingen geplaatst die tevens een naad verstoppen.  Ik heb ook de poort geinstalleerd voor het spoor, maar nog zonder aandrijving. 

Wat volgt er nog,  de nummers aan de poorten vervangen door betere, verlichting plaatsen en wat lichte vervuiling.

Daarna aankleden maar:  beton, zand, gras, bomen, parking, signalisatie enz...

Hierbij enkele fotos van de stand van zaken:









Tot later  :)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

SuSke

Die regenwaterafvoeren zijn toch praktische dingen  ;)

Ziet er weer klasse uit Evan
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

sdz1976


Ja Suske, je voert er regenwater mee af ;D

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Peter

Prachtig gemaakt Evan
Met vriendelijke groeten
Peter

erik de noorman

Hoedje af, machtig mooi.

Erik.

BC911

Zeer mooi. En wanneer kunnen we dat kitje bestellen  ;). Ik heb hier ook nog een plaatsje waar dat mooi zou op passen ...
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

Gerolf

Weeral mooie beelden  :P
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Kautenbach

Super fraai gedaan, die verweerde wagens al helemaal, top  ;)

evan

Merci mannen  ;)

Vandaag heb ik 2 vbv ketelwagens van KVG - ESSO onder handen genomen.

Eerst heb ik de wagens ontdaan van het ESSO log vermits dit niet van toepassing in op Oeversijde:



Daarna zijn ze door m'n handen geglipt en kwamen ze er zo uit;



Dadelijk kadee #18 er op plaatsen en dan kunnen deze ook in dienst :)

Groetjes,

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: evan op 12 juni 2016, 14:44:41 PM

Vandaag heb ik 2 vbv ketelwagens van KVG - ESSO onder handen genomen.
Ooooooooooooooooooooooooooh   en ik zoek die  :-\ !

nee alle gekheid ik had ze al en inderdaad weer veel fraais maar ja, van jou verwachten we eigenlijk niet minder ! ;)

evan

Bedankt Peter,

Hierbij nog wat sfeerplaatjes ;)







Groetjes
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

SuSke

dat zijn mooie wagentjes geworden Evan  :o
ben er een beetje jaloers op, die ketelwagens lukken me nog niet zo best zonder luchtspuit  :-\
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

OlivierV

Citaat van: SuSke op 12 juni 2016, 16:02:27 PM
dat zijn mooie wagentjes geworden Evan  :o
ben er een beetje jaloers op, die ketelwagens lukken me nog niet zo best zonder luchtspuit  :-\
Zet ze anders een week of 2 buiten in de regen. Volgens mij kan dat nog werken.

Wagens zijn knap verweerd Evan, heb er ook nog een rits staan om te verweren.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan