Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

bovenleiding doodlopend spoor

Gestart door rixke rail, 28 mei 2006, 16:54:15 PM

karthuizer


55erke

Hoy
Ik heb er eentje gevonden , de andere moet ek nog eens tegoei zoeken als ek effe tijt heb.

Deze dus , wel effe ni op de 77er letten[:D][:D]:


Groeten
Johan

DelticPower

Hallo 55erke / Johan. Is dit het nieuwe model grasmaaier van de NMBS? [:D][:D]

Groeten van Jan

Jurgen

citaat:
Geplaatst door 55erke

Hoy
Ik heb er eentje gevonden , de andere moet ek nog eens tegoei zoeken als ek effe tijt heb.


Groeten
Johan



Waar en wanneer is die foto genomen?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Tom

Als je SJ hebt moet je maar daar eens kijken.
In SJ 150 stond er ergens een foto van een thalys die de stroomsluis van Roosendaal paseert, ook in een andere SJ stond er een artikel van de stroomsluis van Roosendaal, dat zal wel een beetje het zelfde princiepe zijn om na te bouwen in model voor een doodlopend spoor.
Tom

Tom

citaat:
Geplaatst door karthuizer



Waar is die foto genomen?
Tom

karthuizer

citaat:
Geplaatst door Tom

citaat:
Geplaatst door karthuizer

Waar is die foto genomen?



In Merelbeke.

Tom

Tom

rixke rail

Bruno en Johan,
hartelijk bedankt voor de foto's. [:D] Da's precies het type dat ik in gedachten had. [:p] Hiermee kan ik eigenlijk al aan de slag, [^] maar ik zal nog effe want Gerolf ging nog een paar foto's maken. Anders heeft ie die moeite voor niks gedaan ! [:0]
Modelspoorse groeten,
Eric.


http://photobucket.com/albums/h13/rixkezrail/

Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Johnnytrein

Wie parkeert zijne loc nu weer in de gazon man man. Johnny
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Gerolf

Die foutgeparkeerde loc is inderdaad geestig [:D]

Zoals beloofd en verwacht: twee maal Antwerpen-Centraal:





Het uithaalspoor in Essen. De volgende foto's zijn van mindere kwaliteit, want uit een rijdende trein gefotografeerd bij slecht weer. Ik denk echter wel dat je kan zien hoe de constructie in mekaar zit.


En van de andere kant:


ps: Van Antwerpen heb ik meer foto's getrokken. Indien gewenst stuur ik die wel naar je door, in hun originele grootte. Deze hier op het forum plaatsen vind ik wat overdreven, en zonde van mijn webruimte[;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

rixke rail

Ook aan Gerolf een dikke merci. Ik heb nu verschillende versies om uit te kiezen welke de beste is voor mijn stationnetje.
Modelspoorse groeten,
Eric.
P.S. : wat is er trouwens met die 77'er gebeurd, Johan ? Hij is toch niet gewoon doorgereden, los het veld in ! [:0]
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

55erke


Hoy
Ja die foto is ni van mij ze , ik heb hem ook maar gevonden op het internet, ma als er tog zo veel intresse in is:
Dit was de 7796 die in Zeebrugge-Dorp aan het rangeren was en door een of de nadere reden door de stooblok is gereden. Dit is al van Maart 2006 geleden en hij is er dus al lang trug uitgehaalt[;)]



Groeten
Johan

tufken

Ik dacht dat de machinist ging vissen
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


Tom

Hier hebben ze vast de herspoorings trein moeten laten komen.
Raar dat er hiervan geen fotootje verschenen is in SJ.
Tom