Nieuws:

Nu in MSM 256 PRAKTIJK: Bouwen met gevels Rascall Miniatures * Een Roco BR38 omgevormd tot NMBS 64.149 * Industriƫle veiligheidshekken van Busch

Hoofdmenu

Opendeurdag AMSAC - 8 maart 2015 - Gent Zeehaven

Gestart door OlivierV, 15 januari 2015, 17:52:53 PM

Rangeerduivel

Klopt,is veranderd naar REGS,alhoewel er op het model niets te zien is voor eventuele steun/bevestiging van containers...

;)

Stefan Appelmans

We zijn er ook geweest, met Laurent en Nathalie. Van Luik af.
Uitzonderlijke baan in de wagen, en een mooie beurs, met "de Juffrouw", maar spijtig was haar labrador daar niet, geen plaats genoeg achter de tafels heeft ze gezegd. ;)
Echt vriendelijke ontvangst!
Ik heb dus ook de kans gehad van mijn oud huis in de Grondwetleen te herzien, en de andere in Oostakker ook! Een goede 50 jaar geleden! Mijn bewaarschool is wel afgebroken, ze bouwen een andere...
Daarna een uitzonderlijke pizzeria Antwerpse steenweg 948 (gratische publiciteit...) Ze hebben onderandere een vrezelijke  Grappa!
Een zeer goed week-end dus! Moe maar tevreden!
De volgende keer komen we terug, met hervekaas en siroop!
Stefan.
stefan.

Metpetergaathetbeter

Stefan,

alvast bedankt voor je bezoek aan onze OD, blij je even gesproken/nogmaals ontmoet te hebben want wij kenden elkaar al van vroeger (allereerste keer Mechelen?) waar jij op de meet en greet de herve kaas met siroop ronddeelde !

Groeten Peter ;)

modelbaanHO

Eindelijk heb ik een bezoekje kunnen brengen aan deze club. Zeer vriendelijk onthaald, bedankt Peter en de anderen voor de toffe babbel.
Na eerst een bezoekje te hebben gebracht aan de verkoopstanden uiteraard een bezoek aan de modelbaan. Eenvoudig concept, maar dat maakt het mijns inziens juist zo mooi. Niet te druk of overladen. Ingenieus dat er op de baan zowel 2-rail als 3-rail kan worden gereden.

Hieronder enkele foto's die ik heb genomen

Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

centauri167

Metpetergaathetbeter

Luc,

alvast dank voor het plaatsen en de commentaar van je foto's, leuk om mensen van andere clubs eens te mogen ontvangen !

Helaas met van alles bezig geweest om wat langer te praten en een drankje te nuttigen, maar dat heb je alvast te goed !

Bovendien wel leuk dat je vrouw je helpt te kiezen bij de aanschaf van materieel !

Groeten Peter ;)

OlivierV

Hier alvast enkele foto's van een van onze clubleden, er komen er vast en zeker nog bij.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

loebaske

Metpetergaathetbeter

OlivierV

Citaat van: loebaske op 10 maart 2015, 07:18:59 AM
Veel zie ik niet Olivier van foto's ??
Oeps, de link er vergeten bijplaatsen, ja ik was dan ook al een beetje moe.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

dani

wij zijn er zelfs niet geraakt.. beetje langer aan zee vertoefd dan voorzien dus ja... de files meegemaakt en te laat om nog te passeren in Gent.  jammer.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: dani op 10 maart 2015, 09:47:06 AM
wij zijn er zelfs niet geraakt.. beetje langer aan zee vertoefd dan voorzien dus ja... de files meegemaakt en te laat om nog te passeren in Gent.  jammer.
eerst komen, daarna naar de zee, iets langer blijven en geen file dani ;D ;)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: dani op 10 maart 2015, 09:47:06 AM
en te laat om nog te passeren in Gent.  jammer.
en uw zondagse uitstap stond hier ook afkomstig uit Laarne !  ;D ;)

dani

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 10 maart 2015, 09:52:47 AM
eerst komen, daarna naar de zee, iets langer blijven en geen file dani ;D ;)
Dat was geen optie, Peter.  We hadden een schema en hadden al gereserveerd voor de lunch in een resto in Wenduine.

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 10 maart 2015, 10:23:34 AM
en uw zondagse uitstap stond hier ook afkomstig uit Laarne !  ;D ;)
Daar zijn we inderdaad wel even gestopt op weg naar Wenduine, dat stond op ons programma.  Gelukkig was er in de winkel ook nog wat moois te koop.   (wat dan ook gebeurd is, dat kopen)

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

dat dacht ik al, dat jij Gent niet kunt passeren zonder ja........(zonder woorden!)  ;)