maerklin 2015

Gestart door wisselstromer, 14 januari 2015, 19:23:46 PM

wisselstromer

Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

wisselstromer

Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

wisselstromer

Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

Jurgen

Allé, nog een setje met 4 M2-rijtuigen en een stuurstand. Deze keer de elektrische in bordeaux. En ook de reeks 25 in het blauw kan je weer kopen. Deze keer niet in een set met de M2's samen.

Ik weet wat kopen!
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Brossel

(Cynische modus aan)

Briljante keuze om nogmaals een blauwe reeks 25 uit te brengen.
En een losse set M2 bordeaux trekduw elektrisch...

Die verkochten de vorige keer immers ook leuk.
Dus dan zou ik als ik Marklin was niet moeilijk doen en dat gewoon herhalen.

En zo'n M2 td elektrisch is omdat er slechts iets van 7 stammetjes waren in werkelijkheid en geografisch beperkt tot een stukje rond het Antwerpse natuurlijk onmisbaar op elke modelbaan naar Belgisch voorbeeld.

Dan zou ik als ik Marklin was ook niet kiezen om een model van de groene M2 in tijdperk IV uitvoering te brengen.
Daar reden er immers maar vele honderden van door heel Belgie.

Logisch...

(Cynische modus uit)
Spoorse groeten, Davy

Heb een zwak voor Belgische dieseltractie uit tijdperk IV, de rivierdalen in de Ardennen, de fameuze Athus-Meuse, staalindustrie en verzamel internationale reizigerstreinen door de Ardennen....enne oh ja: kleine rangeerlokjes voor mijn kalktoko in planning!

dieselfreak

Ja, zo kennen we Marklin weer, die spelen altijd in op de wensen van de klant, cynischer wordt het niet.  Ik weet ook weer wat te kopen, maar Marklin modellen zullen het ook dit jaar zeker niet zijn!
MC

centauri167

Citaat van: dieselfreak op 14 januari 2015, 21:54:50 PM
Ja, zo kennen we Marklin weer, die spelen altijd in op de wensen van de klant, cynischer wordt het niet.  Ik weet ook weer wat te kopen, maar Marklin modellen zullen het ook dit jaar zeker niet zijn!

+1, ik hoop dat andere fabrikanten deze modellen ook eens opnemen in hun gamma, maar dan wel diegene die we allen willen.

NielsVV

Citaat van: Jurgen op 14 januari 2015, 19:45:02 PM
Allé, nog een setje met 4 M2-rijtuigen en een stuurstand. Deze keer de elektrische in bordeaux. En ook de reeks 25 in het blauw kan je weer kopen. Deze keer niet in een set met de M2's samen.

Ik weet wat kopen!

Klopt het kleur van die 25? Vind dat blauw zo fel.

Op mijn lijstje komen de set met 4 M2 rijtuigen en waarschijnlijk ook de 25.

Ik zeg, dank u Marklin  8) (nee, is niet cynisch, ironisch of sarcastisch bedoeld!).
H0 - AC - Digitaal - iTrain ====>>>> Lego City

NielsVV

Wat is het verschil tussen de 43542 en de 43545?

Lijkt mij net hetzelfde, enkel een ander nummer op de doos.
H0 - AC - Digitaal - iTrain ====>>>> Lego City

doomslu

Citaat van: dieselfreak op 14 januari 2015, 21:54:50 PM
Ja, zo kennen we Marklin weer, die spelen altijd in op de wensen van de klant, cynischer wordt het niet.  Ik weet ook weer wat te kopen, maar Marklin modellen zullen het ook dit jaar zeker niet zijn!
We danken Märklin. Nu kunnen we ons geld besteden aan mooie modellen!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

OlivierV

Citaat van: NielsVV op 16 januari 2015, 13:26:47 PM
Wat is het verschil tussen de 43542 en de 43545?

Lijkt mij net hetzelfde, enkel een ander nummer op de doos.
Eentje voor diesel, de eerste de 2de voor elektrische tractie met een HLE25 (geen 25.5). ;)

Maar inderdaad dom dat ze weer hetzelfde uitbrengen. Als ze dan al m2's zouden uitbrengen, dat ze dan eens de groene tpIV versie uitbrengen (en geen trek-duw set)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Jurgen

Tja, ik ben er wel blij mee. Ze reden hier in Aarschot dagelijks langs en heb er verschillende keren mee mogen meerijden.

Misschien is het gewoon uit nostalgie, maar de reeksen 22/23/25 en de M2's zijn wel mijn favoriete modellen.

Bij mij komen ze dus zeker.

En inderdaad, ik vind het ook spijtig dat de groene er nog steeds niet zijn, maar Märklin kennende komen die wel ergens in de toekomst. Misschien met setnummer 43546?


Trouwens, de rijtuigen met blauwe hoeken uit set 43542 kunnen ook gebruikt worden om de nieuwe set uit te breiden tot een nog langere trein.  :)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

OlivierV

Citaat van: Jurgen op 16 januari 2015, 15:36:34 PM
Tja, ik ben er wel blij mee. Ze reden hier in Aarschot dagelijks langs en heb er verschillende keren mee mogen meerijden.

Misschien is het gewoon uit nostalgie, maar de reeksen 22/23/25 en de M2's zijn wel mijn favoriete modellen.

Bij mij komen ze dus zeker.

En inderdaad, ik vind het ook spijtig dat de groene er nog steeds niet zijn, maar Märklin kennende komen die wel ergens in de toekomst. Misschien met setnummer 43546?


Trouwens, de rijtuigen met blauwe hoeken uit set 43542 kunnen ook gebruikt worden om de nieuwe set uit te breiden tot een nog langere trein.  :)

Die met blauwe hoeken mag je ook in je diesel trekduw steken, zij het wel niet net achter de locomotief. ;)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan