Benelux rijtuigen LSM

Gestart door Peter, 10 januari 2015, 10:40:33 AM

Peter

Bestaat er, of is er een lijst van welke Benelux rijtuigen (de geel/rode) LSM heeft uitgebracht en worden die nog geproduceerd en/of zijn die nog normaal te koop
Met vriendelijke groeten
Peter

OlivierV

Citaat van: Peter op 10 januari 2015, 10:40:33 AM
Bestaat er, of is er een lijst van welke Benelux rijtuigen (de geel/rode) LSM heeft uitgebracht en worden die nog geproduceerd en/of zijn die nog normaal te koop
Normaal te koop, niet meer denk ik. Een clublid van bij ons heeft heel lang bezig geweest om een volledige beneluxtrein samen te stellen.

Ze staan wel niet op de index van traintamarre.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Thommy

Citaat van: OlivierV op 10 januari 2015, 11:16:59 AM
Citaat van: Peter op 10 januari 2015, 10:40:33 AM
Bestaat er, of is er een lijst van welke Benelux rijtuigen (de geel/rode) LSM heeft uitgebracht en worden die nog geproduceerd en/of zijn die nog normaal te koop
Normaal te koop, niet meer denk ik. Een clublid van bij ons heeft heel lang bezig geweest om een volledige beneluxtrein samen te stellen.

Ze staan wel niet op de index van traintamarre.

waren ook giga snel uitverkocht.
ik heb een stel (denk 8 tal wagons) van Lima en wou deze naar de LS brengen. Enkel, tegen ik wist dat ze uit waren, kon mijn vaste en de meeste dealers al geen set meer te pakken krijgen  :(
Greetz

Thommy


dgrr57

Citaat van: OlivierV op 10 januari 2015, 11:16:59 AM
Ze staan wel niet op de index van traintamarre.
Inderdaad  :(
Ik heb mij lang de vraag gesteld : moet ik die rijtuigen in Traintamarre opnemen. Toe nu toe was het antwoord nee. Alleen code 88 komt in Traintamarre. Maar er komen meer en meer vragen. Een groot deel van de 'privé' locomotieven die in België rijden zijn opgenomen in Traintamarre. Ik vermoed dat ik de Benelux rijtuigen binnen kort zal toevoegen aan Traintamarre  ;)

OlivierV

Citaat van: dgrr57 op 10 januari 2015, 12:02:18 PM
Citaat van: OlivierV op 10 januari 2015, 11:16:59 AM
Ze staan wel niet op de index van traintamarre.
Inderdaad  :(
Ik heb mij lang de vraag gesteld : moet ik die rijtuigen in Traintamarre opnemen. Toe nu toe was het antwoord nee. Alleen code 88 komt in Traintamarre. Maar er komen meer en meer vragen. Een groot deel van de 'privé' locomotieven die in België rijden zijn opgenomen in Traintamarre. Ik vermoed dat ik de Benelux rijtuigen binnen kort zal toevoegen aan Traintamarre  ;)
Deze lijken mij een zeer zinvolle toevoeging, omdat ze al jaren lang klant zijn op het Belgische spoorwegnet. ;)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

Citaat van: OlivierV op 10 januari 2015, 11:16:59 AM

Normaal te koop, niet meer denk ik. Een clublid van bij ons heeft heel lang bezig geweest om een volledige beneluxtrein samen te stellen.


Ik had er voor gezorgd dat dat clublid zijn trein kon vervolledigen, ik bracht ze mee vanuit Leuven (MSM-beurs), daar waren ze nog verkrijgbaar, zag nog enkele sets bij een Nederlander !

kijken op Benelux-forum worden geregeld aangeboden !

Groeten Peter ;)

centauri167

Citaat van: dgrr57 op 10 januari 2015, 12:02:18 PM
Citaat van: OlivierV op 10 januari 2015, 11:16:59 AM
Ze staan wel niet op de index van traintamarre.
Inderdaad  :(
Ik heb mij lang de vraag gesteld : moet ik die rijtuigen in Traintamarre opnemen. Toe nu toe was het antwoord nee. Alleen code 88 komt in Traintamarre. Maar er komen meer en meer vragen. Een groot deel van de 'privé' locomotieven die in België rijden zijn opgenomen in Traintamarre. Ik vermoed dat ik de Benelux rijtuigen binnen kort zal toevoegen aan Traintamarre ;)

Traintamarre ? ( zal wel een domme vraag zijn, maar ik leer graag bij )

Jurgen

Typ het eens in in Google.
Allé ja, dat is wat ik zou doen hé.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Michael

Paul in de handtekening van Patrick staat de link, er gaat een nieuwe wereld voor je open.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

centauri167

Citaat van: Michael op 10 januari 2015, 14:08:42 PM
Paul in de handtekening van Patrick staat de link, er gaat een nieuwe wereld voor je open.

Inderdaad, halleluja ... Prachtige en vooral een zeer nuttige site !

dgrr57

Ik heb alle NS ICR rijtuigen van L.S.Models in een PDF gegoten  ;)
Omdat ik die rijtuigen niet (goed) ken weet ik niet welke in België rond rijden of rond gereden hebben (behalve als er Benelux naast staat  ;) ).
Wie kan zo vriendelijk zijn om die pdf eens te raadplegen en mij zeggen welke rijtuigen NOOIT in België dienst gedaan hebben ?

Daarna komen de rijtuigen op Traintamarre  ;)