Nieuws:

Nu in MSM 249 REPORTAGE: Alles wat u moet weten over de 10de Grote Modelspoor Expo * Spur Z weekend in Altenbeken * RAMMA 2024

Hoofdmenu

C-rail wissel aandrijving schroefjes

Gestart door minitreintje, 01 januari 2015, 10:56:35 AM

minitreintje

Hallo,

Heeft er iemand de afmetingen van die schroefjes liggen voor de aandrijving van C-rail wissels?
Ik ben er namelijk naar een aantal op zoek...

groeten Dylan
Märklin C-rail modulebaan met Arduino


PietB

Vind het een 'beste' prijs $4,00 plus $6,55 verzend.
Is ruim $2,00 per schroefje.

grt Piet.

oli 11/01


PietB

OK dan heb ik dat verkeerd begrepen.

Maar nu we het toch over schroefjes en dergelijke hebben.
Ik heb dit via Ebay gekocht.


Je hebt allemaal wel eens dat er een schroefje valt en het nergens meer te vinden is, toch of ben ik de enige met slechte ogen?

grt Piet.

Rangeerduivel

Bedankt voor de link Piet,
heb meteen met een paar klikjes die Chinezen opdracht gegeven mij ook zo'n doosje op te sturen!
Benieuwd of/wanneer ze zullen luisteren... :D :D :D
Ik weet nu niet of ze voor een bestelling van 1 doosje ook die moeite nemen!

;)

PietB

Citaat van: Rangeerduivel op 01 januari 2015, 13:00:20 PM
Ik weet nu niet of ze voor een bestelling van 1 doosje ook die moeite nemen!
Ja hoor Rudy, heb ik ook gedaan.
Want wat moet je met meer doosjes?
Zoveel laat ik nu ook weer niet vallen.

grt Piet.

Rangeerduivel


Jurgen

@ Piet: Hoe het mijn ogen zit weet ik niet, maar ik ben er gewoon nog nooit 1 kwijt geraakt.

Als ik een loc open, dan doe ik dat voorzichtig op een tafel met veel licht. Schroefjes worden mooi aan de kant gelegd waar ze niet in de weg liggen en als ik mijn loc terug moet dicht schroeven neem ik gewoon de schroefjes er weer bij.

Het lostrekken van draadjes die niet los moeten komen daarentegen, da's een andere zaak.  ;D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

minitreintje

Ah bedankt mannen voor de afmetingen :)
Exact de maat van de montageschroefjes van de SG90 servo's :p
Dus de zelfbouw aandrijving voor C-rail kan gemonteerd worden.

groeten Dylan
Märklin C-rail modulebaan met Arduino

PietB

Citaat van: Jurgen op 01 januari 2015, 13:26:00 PM
@ Piet: Hoe het mijn ogen zit weet ik niet, maar ik ben er gewoon nog nooit 1 kwijt geraakt.
Dat doe ik ook allemaal Jurgen.
Maar ik ben inmiddels ruim twee keer zo oud als jij bent en heb hele slechte ogen, vooral voor het korte werk.
Dus lukt het mij wel eens om er één te laten vallen en dan is het erg jammer maar ik kan hem dan niet meer terug vinden.

grt Piet.

Jurgen

Ah, wel, ik weet niet of je kleinkinderen hebt, maar beloof ze een cent voor elk schroefje dat ze vinden. Misschien is je probleem dan nog goedkoper opgelost! Tenzij je ze natuurlijk met massa's verliest, dan ben je inderdaad wel goedkoper met zo'n doosje.  ;D


Ik ben er maar mee aan het lachen hoor. Misschien denk ik als ik zo oud ben als jij nu nog eens terug op je reactie terwijl ik bij mezelf denk "verdorie, die Piet, hij had gelijk".  ;)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.