Een wagon slopen ...

Gestart door rixke rail, 16 december 2014, 21:07:38 PM

rixke rail

KLIK
Filmpje staat onderaan de pagina ...
Enjoy or not !  :-X
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Michael

Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

OlivierV

Zag het gisteren ook, toch gek hoe ze zo snel afval maken van een wagon.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

loebaske

#3
is sneller tot shroot dan men er eene bouwt  ;) ;)

SuSke

Het komt blijkbaar ook niet zo nauw met de scheiding van de verschillende metalen en andere rommel.
Alles gewoon op 1 hoop.

De vuiligheid komt wel bovendrijven als de boel hersmolten wordt in de hoogoven  :)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

centauri167

Zoals in het artikel te lezen is, door het feit dat de auto- en staalindustrie hier meer en meer verdwijnt, zullen zo'n schrootbedrijven in de toekomst nog werk genoeg hebben.

Denk dat het aanbod van cargo-treinen in de toekomst schraler en schraler gaat worden.

loebaske

absolut, is beter en milieu vriendelijker op de weg, kijk maar al die B-post vrachtwagens !!!!!

dieselfreak

Als het aan mij ligt mogen ze de Desiro's nu al slopen, ik werd er vandaag weer mee geconfronteerd, wat een ondingen zijn dat toch. En de pannes zijn niet bij te houden.
MC