Nieuws:

Nu in MSM 247 TEST: Lineas 186 295 van ROCO | Minitrix 186 252 Lineas | PIKO NS 1138 | De CFL 'Wegmann'-rijtuigen van Pullman/ESU | Vergelijkende test silowagens Uacns van NME en PIKO

Hoofdmenu

Iets te ijverige kraanman??!!

Gestart door ERVIN, 15 december 2014, 19:41:39 PM


doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Pol

Grapje onder collega's? "Ik zal de Charel es naar zenne camion laten zuuken!"  ;D ;D ;D
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

Houdini


Paulogic

Maar nee... t'is nen transformer...
mvg,
Paul(ogic)

Rangeerduivel

Shiet niet op de pianist..!!

De vrachtwagenchauffeur moe(s)t de pinnen van de kontainer loskoppelen ;D

;)

Val-Rikard

Als die pin los schiet zal het wat minder leuk zijn...  :) ;D

vanmiegroet

Op 9gag is dit een van de meest populaire foto's  :D
Dit is trouwens economisch besparend, zo moeten er geen containers meer worden gezet op vrachtwagens en zo bespaart men dus tijd
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

NielsVV

Wist niet dat een trekhaak van een camion zo sterk was. Als ze die terug rustig op zijn pootjes zetten, zal er wel geen schade zijn zekers?
H0 - AC - Digitaal - iTrain ====>>>> Lego City

Rangeerduivel

Citaat van: NielsVV op 17 december 2014, 10:28:56 AM
Wist niet dat een trekhaak van een camion zo sterk was. Als ze die terug rustig op zijn pootjes zetten, zal er wel geen schade zijn zekers?

De kans dat het chassis van de trekker ter hoogte van de schotel geplooid is door de hefboomkracht die het gewicht van motor en kabine teweeg brengt...
dus de laatste meter chassis zou wel eens naar beneden geplooid kunnen staan! :(

Maar wat schotel en pin betreft, ik heb in 40 jaar en nooit geen enkele weten begeven,dus sterk zijn ze wel!

;)