Nieuws:

Nu in MSM 247 REPORTAGE: MOBEXPO 2024 | 2de Dutch US Convention

Hoofdmenu

Mooiste graffito ooit ?

Gestart door rixke rail, 08 december 2014, 16:22:24 PM

Jurgen

Het stel staat in Aarschot afgesteld achter een andere Desiro, maar je kan wel de snuit van de tractor zien dus het is een echte foto van een echte kladderaar.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Havoc

Vandaar dat ik me hier echt de vraag stel of dit "graffiti" is of "graffiti-kunst". Maw met medeweten/werken van de nmbs.

Citaat van: SuSke op 27 december 2014, 20:37:44 PM
Je zou bijna gaan vermoeden dat er verantwoordelijken van op de stelplaatsen in het complot zitten.

Zelfs een van de nieuwe HST bruggen over het Albertkanaal heeft bezoek gehad van een graffiti-spuiter die zonodig een boodschap moest nalaten aan de bovenkant van de boog.
Is dat om te zeggen: "Zie eens wat ik durf en kan!" ? Trieste boel en "klein manneke" met een dik "ego"-probleem.

Bedoel je die aan de luchtbal met de boodschap over apen of zoiets? Die staat daar al zolang op als die brug daar staat.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

SuSke

Citaat van: Havoc op 28 december 2014, 18:29:22 PM
Vandaar dat ik me hier echt de vraag stel of dit "graffiti" is of "graffiti-kunst". Maw met medeweten/werken van de nmbs.

Citaat van: SuSke op 27 december 2014, 20:37:44 PM
Je zou bijna gaan vermoeden dat er verantwoordelijken van op de stelplaatsen in het complot zitten.

Zelfs een van de nieuwe HST bruggen over het Albertkanaal heeft bezoek gehad van een graffiti-spuiter die zonodig een boodschap moest nalaten aan de bovenkant van de boog.
Is dat om te zeggen: "Zie eens wat ik durf en kan!" ? Trieste boel en "klein manneke" met een dik "ego"-probleem.

Bedoel je die aan de luchtbal met de boodschap over apen of zoiets? Die staat daar al zolang op als die brug daar staat.

Op de eerste brug staat die al een hele tijd.

De tweede brug had al een bezoek gekregen voor ze feitelijk op haar plaats stond en werd herschilderd door de aannemer voor de plaatsing.

Nu is de derde brug (kant snelweg) voorzien van de bizarre "gorilla" graffiti aan de zijkant van de top van de boog. Ze heeft er toch een tijdje gestaan zonder bijkomende decoratie.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.