Sporenplan

Gestart door geremila, 08 mei 2006, 21:59:15 PM

janjozef

Neerpelt Neerpelt, Zottegem en Geraardsbergen en nu nieuwpoort, die gaan samen moeilijk combineerbaar zijn. Ik zou toch maar eerst een besluit nemen voor ge met iets begint

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Tom

Het is om idee?n op te doen h?, vind ik heel verstand want de voorbereiding is het belangerijkste onderdeel.

@geremilla: Als ik jouw was dan zou ik opteren voor tijdperk III-IV
Als je veel IV materiaal hebt en van stoom houd is dit in mijn ogen een perfecte combinatie.
En als je wilt kan je zelf al begoinnen met een beetje elektrische tractie.
Tom

geremila

CiteerGeplaatst door Tom

Het is om idee?n op te doen h?, vind ik heel verstand want de voorbereiding is het belangerijkste onderdeel.

Inderdaad Tom. Thanks. En niet mis te verstaan ik heb een oppervlakte van 81m? ter beschikking dus...

Ik ben mij grondig aan het voorbereiden en wil dan ook doordachte keuzes maken. En ik hou wel van afwisseling dus waarom zou ik niet die verschillende aspecten in mijn modelbaan integreren...

De ijzeren Rijn blijft trouwens favoriet naast Geraardsbergen en nu Niuewpoort omdat ik denk aan een ander tijdperk (stoomtractie) Waar trouwens ook de ijzeren Rijn in past...
Ter verduidelijking JanJozef[^]

greets
groetjes,

Mike

geremila

Hi,

Ondertussen heb ik via een blog enkele foto's weten te bemachtigen van het vroeger station van Nieuwpoort bad en stad. Spijtig genoeg is er weinig op te zien ivm het sporenplan. Een stukje verdwenen geschiedenis wellicht de voormalige lijn 73. Jose Plesier van wie ik de info kreeg wist mij te vertellen dat de sporenplannen helemaal zoek zijn. Bij de NMBS hebben ze ze ook niet meer. Integendeel zij hebben zelf de vraag gesteld aan mijn aanbrenger[V[:(]
Spijtig dus. Een verloren pareltje wellicht...
Ondertussen nog altijd aan het wachten op mijn boek over de ijzeren rijn[:(!] Is besteld maar nog steeds niet voorradig... nu al twee maanden en ze blijven mij aan het lijntje houden...
Wordt vervolgd
groetjes,

Mike