Nieuws:

Nu in MSM 247 PRAKTIJK: Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 2 | Terminus: de baan, deel 3 | Werken met MIFO SHAPE | Blaas uw Lima loc nieuw leven in met een ombouwset van Micromotor.eu | Verroest

Hoofdmenu

Van Biervliet AM 08 Desiro NMBS

Gestart door Michael, 30 november 2014, 07:20:34 AM

Michael

Om het draadje van de duikbril niet verder te misbruiken, hier alvast dit draadje opgestart.
Als ik de folder mag geloven wordt dit weer een uitstekend treinstel in model, ik heb deze besteld op de expo in Leuven.
Foto geleend van wikipedia

Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

SuSke

Voor de volgende reeksen misschien een stel zonder nummers maar met decals of afwrijfletters voorzien om een aantal gekoppelde stellen te laten bollen ...  ;) ::) :P dromen mag toch  :D 8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

loebaske

Volledig met je eens frans, want anders kan men niet meerdere stellen aan elkaar koppelen, had daar ook al aangedacht...

In feite heel simpel, elk stel zonder nr op markt brengen  ;)

chef garde

Mja, dan volgt er wellicht weer een miniscuul probleempje, want ook in de blauwe band onderaan de kast moet je dan het nummer van je stel verwerken.

Jurgen

Er zullen ongetwijfeld wel nummervarianten komen, gun ons gewoon de tijd om te sparen voor een tweede model.

Of hebben jullie genoeg geld om er meteen 2 of 3 te kopen?

't Is maar een bedenking die ik me maak hé.  :-\
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

SuSke

Dat kan dan toch ook in een decal of afwrijfletter systeem...  8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Michael

Citaat van: Jurgen op 30 november 2014, 14:04:53 PM
Er zullen ongetwijfeld wel nummervarianten komen, gun ons gewoon de tijd om te sparen voor een tweede model.

Of hebben jullie genoeg geld om er meteen 2 of 3 te kopen?

't Is maar een bedenking die ik me maak hé.  :-\

+1, en ja Frans dromen mag nog steeds, doe ik elke dag!
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154