Nieuws:

Nu in MSM 246 BAAN: De Fränkische Höllentalbahn in spoor Nul * MINI-BAAN: Atelier Wagons * DIORAMA: De Geuzendreef

Hoofdmenu

Goovermodels -Misterie opgelost!

Gestart door vyncky, 21 november 2014, 20:29:27 PM

mnieuwlaet

ik dacht dat hij de volledige maand maart in china zat , nu is het Pasen en zijn modelbouwdagen komen eraan.
Daarnaast monteert hij blijkbaar alles zelf en is het project iedere keer fijner en fijner geworden (van bouwpakket naar afgewerkt model dan nog met decoder erin en daarna nog met normschachten enz.)
En ja de leverdatum schuift op maar als je wacht op sommige andere duurt het jaren. Nu zal het ongeveer een jaar geduurd hebben en ik denk en hoop dat we er een leuk model voor in de plaats krijgen.

Conclusie, de mijne toch, nog een klein beetje geduld.  ;)

philippe_007

Inderdaad, beter iets langer wachten en een mooi model dat volledig is afgewerkt en getest dan iets rap rap rap....
Zolang we er geen jaar extra op moeten wachten  :(


Metpetergaathetbeter

ik blijf het vreemd vinden dat niet een deftige foto te zien krijgen, of er al geleverd zijn, valt ook niet te controleren daar hier niemand maar ook nog niemand iets laten weten heeft i.v.m levering !Misschien moeten we het draadje een andere titel geven Het Misterie raakt maar niet opgelost ! Deze titel zou de lading veel beter dekken ! :-\

Frans Bosmans

Dan moet je even de allereerste post eens terug lezen en je zal merken dat dit draadje eigenlijk niet over de reeks 91 gaat maar over de varkensneuzen.

Rangeerduivel

Als het over draadjes en antwoorden gaat,daar is geen tekort,
maar vragen en antwoorden blijven even schrijnend!
http://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,18020.msg293024.html#msg293024

:-\

oli 11/01

Misschien zullen we iets speciaal krijgen zoals dit


Metpetergaathetbeter

hoop het niet, valt nogal op dat er gephotoshoped is net Kim  K

philippe_007

Vandaag een mailtje gekregen van David,

ze hebben wat vertraging opgelopen (meer bestellingen dan voorzien, 450 stuks), maar tegen het einde van de maand zouden de 91 klaar moeten zijn (met hulp van een externe firma).

Uiteindelijk maar enkele weken trager dan voorzien...

mark7758

Enkele weken?
Er was gezegd voor 10 februari en nu zitten we al in april dat is al 7 weken.
Maar ik geloof nog steeds dat ik mijn 9135 heb vorr Genk 2015.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

philippe_007

Ik heb mijn 91 besteld in januari, toen was de levering voorzien voor de tweede helft van april.... Enkele weken dus :-)

Rangeerduivel

Ik heb besteld(en betaald) in juni 2014,en de levering was voorzien voor augustus 2014!

:(

Michael

Citaat van: Rangeerduivel op 09 april 2015, 00:24:48 AM
Ik heb besteld(en betaald) in juni 2014,en de levering was voorzien voor augustus 2014!

:(
Mijn bestelling is van eind mei 2014, misschien moet ik wel een jaar wachten, als het maar een mooi en goed rijdend lokje is, dan is het het wachtend wel waard.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Metpetergaathetbeter

ik heb er geen betaald, ik wacht niet en ik koop er één van VBV, weliswaar duurder, maar ik ben zeker er één te hebben die goed rijdt of anders meteen geruild wordt ! :o :-\

Rangeerduivel

Dat hij goed zal rijden valt ook bij de VBV af te wachten,
hij heeft ook maar 4 wieltjes om stroom van de rails te nemen,en dat is héél weinig,
Het gaat mij meer om het principe,de smoezen die verzonnen worden om naievelingen te sussen!
Mij maak je niet wijs dat er een half jaar geleden reeds een aantal uitgeleverd zijn,en dat men naar China trekt om er op een hotelkamer zitten locjes te assembleren enz...
Sommigen onder ons(misschien ik ook!) zijn kinds,maar geen kinderen!

:(

Michael

Rudy, ik denk dat je de zaken nu echt wel verkeert neerzet, David is niet naar China getrokken om modellen in mekaar te zetten, wel om allerlei zaken daar ter plaatse te regelen, in de tijd die hij over had werden modellen afgewerkt.

En voor de rest niet zo katten op David, die man doet zijn uiterste best en je eet er toch geen boterham minder om of je die lok nu wel of niet al in huis hebt. 't Is en blijft hobby he mannen, ik zou dat lokje ook graag in handen hebben maar 't is nu eenmaal nog niet zover.

Ik heb toevallig lege voorraad potjes besteld bij Harolds, ook niet op voorraad, levertijd 3 weken....'t is overal wachten, polo shirt besteld.....niet leverbaar etc.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154