Goovermodels -Misterie opgelost!

Gestart door vyncky, 21 november 2014, 20:29:27 PM

krispy

How , zal tijd worden dat de mijne helemaal gaat afzijn , straks is de nmbs me nog voor :)
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

oebr

Goh, hoe gaan ze die vrij van houden...

Misschien is dit een idee...


http://benl.rs-online.com/web/p/solder-pastes/8352699/?cm_mmc=be-email-_-other-_-be-130115-npis.january2014.nonede-_-82118549

en dan onder stroom zetten zodat ze er niet meer op durven 'sprayen'   8)
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

trainspottingjr

Voila,

Een vooruitzicht op het project AM75.

Eerste tooling

Lid Lierse Modelspoorwegen de Geit VZW

Re 460

Artikel gelezen op Groot Belgisch treinforum: M75: steamdriven schreef:
Voor wat het waard is:
Een week of twee geleden nog Permanente Vorming gehad en daar zei de tosci dat er van de renovatie niets in huis zal komen. Volgens hem: De verantwoordelijken willen hun handtekening niet zetten en dus in 2017 ten laatste eruit. Het exemplaar dat gemoderniseerd is in CW Mechelen werd door hem afgedaan als "bezigheidstherapie".

loco

Toch vreemd dat in de Werkplaats in Mechelen (verder) gewerkt wordt aan de renovatie. Er staat naar het schijnt al een nieuwe livrei op. Als ik een foto heb, post ik ze hier. Maar het is correct als je zegt dat het niet zeker is dat de renovatiewerken zullen verder gezet worden. En als het dan toch gebeurt, hoelang zullen ze dan nog rijden.

RD25

Jelle, zeer goed werk  8)

Citaat van: trainspottingjr op 09 februari 2015, 13:29:00 PM
Voila,
Een vooruitzicht op het project AM75.
Eerste tooling
(...)
excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'

vyncky

Citaat van: loco op 09 februari 2015, 15:04:09 PM
Toch vreemd dat in de Werkplaats in Mechelen (verder) gewerkt wordt aan de renovatie. Er staat naar het schijnt al een nieuwe livrei op. Als ik een foto heb, post ik ze hier. Maar het is correct als je zegt dat het niet zeker is dat de renovatiewerken zullen verder gezet worden. En als het dan toch gebeurt, hoelang zullen ze dan nog rijden.

ze hebben er blijkbaar  al testritten ermee gedaan! dus helemaal begraven, daar heb ik m'n vraagtekens bij!

Citaat van: trainspottingjr op 09 februari 2015, 13:29:00 PM
Voila,

Een vooruitzicht op het project AM75.

Eerste tooling



Dat ziet er véélbelovend uit!
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)


prulleman

ik had eigenlijk liever een pakwagen voor de GCI gezien, of anders een verdere uitwerking van de L-rijtuigen, op zijn minst een passend dak ervoor ipv een met corniches eraan. jaren geleden was er belooft dat in orde zou komen. nog altijd niks gezien daarvan maar aan nieuwe projecten geen gebrek. effe mijn eigen gedacht gezegd

dgrr57

Citaat van: prulleman op 10 februari 2015, 20:14:20 PM
ik had eigenlijk liever een pakwagen voor de GCI gezien, of anders een verdere uitwerking van de L-rijtuigen, op zijn minst een passend dak ervoor ipv een met corniches eraan. jaren geleden was er belooft dat in orde zou komen. nog altijd niks gezien daarvan maar aan nieuwe projecten geen gebrek. effe mijn eigen gedacht gezegd

Nochtans lees ik op de site van Goovermodels :

CiteerEINDELIJK:

Na meer dan 3 jaar wachten, heroriënteren en heropstarten, is het zover.

De assemblage van de nieuwe referenties L rijtuigen loopt naar zijn einde toe.

Tevens werden in deze productie de daken van de L rijtuigen aangepast.

De klanten die een L rijtuig of set L rijtuigen bij ons hebben gekocht in het verleden kunnen door ons te contacteren, hun nieuwe daken reserveren

loebaske

zeer prachtige foto's waarvoor dank...

vyncky

Citaat van: prulleman op 10 februari 2015, 20:14:20 PM
ik had eigenlijk liever een pakwagen voor de GCI gezien, of anders een verdere uitwerking van de L-rijtuigen, op zijn minst een passend dak ervoor ipv een met corniches eraan. jaren geleden was er belooft dat in orde zou komen. nog altijd niks gezien daarvan maar aan nieuwe projecten geen gebrek. effe mijn eigen gedacht gezegd

Gewoon af en toe is op David zijn website kijken!



Ze komen er aan!
Ik wacht er ook nog op  ;)

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

dieselfreak

Het komt (ooit) wel in orde mannen, een beetje geduld. We mogen blij zijn dat David rekening houdt met onze wensen en verlangens, dat kan niet van alle fabrikanten gezegd worden.
MC

RD25

Citaat van: dieselfreak op 10 februari 2015, 22:17:09 PM
Het komt (ooit) wel in orde mannen, een beetje geduld. We mogen blij zijn dat David rekening houdt met onze wensen en verlangens, dat kan niet van alle fabrikanten gezegd worden.

+1
excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'

prulleman

heb mailtje gestuurd via de site, nu afwachten maar