Nieuws:

Nu in MSM 247 TEST: Lineas 186 295 van ROCO | Minitrix 186 252 Lineas | PIKO NS 1138 | De CFL 'Wegmann'-rijtuigen van Pullman/ESU | Vergelijkende test silowagens Uacns van NME en PIKO

Hoofdmenu

ESU NMBS/SNCB HLR-80

Gestart door nmbssncb, 15 november 2014, 12:48:22 PM

nmbssncb

De ESU HLR-80 heb ik ruim een jaar geleden besteld...
Levering is nu pas in het 1ste kwartaal van 2015...

Op de ESU Benelux Trainservice Danckaert website : http://www.tsdbvba.be/mail/

Op de Duitse ESU website : http://www.esu.eu/produkte/engineering-edition/baureihe-v60-in-h0/


Willy
Willy

jb

Join the club  ;)   
heb hem kunnen bewonderen (achter glas welliswaar) op de expo in Leuven. Wauw, ik hoop het wachten waard! Ook in MSM mooie preview gelezen.

755philippe

Hallo,


Esu heeft heel wat problemen gehad met deze locs. In Duitsland was een deel volgens mijn info uitgeleverd maar door de vele problemen met deze locs werden ze teruggeroepen voor verbetering in de fabriek. Beter wat langer wachten en een loc waar de kinderfouten uit zijn en geen problemen dan een loc die steeds naar de winkelier moet voor herstelling. Nog even geduld en hij komt er.
Ik heb er trouwens ook 1 besteld en wacht hier langer dan een jaar op maar het geduld zal beloond worden.
Mvg

755philippe

Metpetergaathetbeter

Philippe, wat waren de problemen want ik dacht dat een clublid van ons hier een 80 reeds had, maar ik kan mij vergissen !
Groeten Peter ;)

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 16 november 2014, 10:13:09 AM
Philippe, wat waren de problemen want ik dacht dat een clublid van ons hier een 80 reeds had, maar ik kan mij vergissen !
Groeten Peter ;)
Dacht die toen ook gezien te hebben op onze vorige opendeur...
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

loebaske

Die van mij is bijna versleten  ;) ;)

Metpetergaathetbeter


Gerolf

Citaat van: loebaske op 16 november 2014, 13:28:52 PM
Die van mij is bijna versleten  ;) ;)

Dus niet allen een gebroken been, maar ook nog ... hoort dit niet in het topic "dedju toch"  ;)  ;D
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

loebaske

Bah neen Gerolf, gaat hem over de typ 80 van ESU en melde dat die van mij al heel veel ritjes heeft gedaan terwijl andere nog hun machien moeten ontvangen  :)

755philippe

Hallo,
In Duitsland was er een deel uitgeleverd maar er bleken toch problemen mee te zijn. Voor nog meer info misschien Dhr Danckaert informeren. Die weet er trouwens meer van. Hij heeft trouwens destijds aan ESU een voorstel ingediend om een Belgische Variant te maken van de V60. Ik wacht trouwens ook nog op mijn besteld model .
Mvg

755philippe

755philippe

Hallo,

Al iemand nieuws of deze loc volgende maand zal uitgeleverd worden ?

Mvg

755philippe

LokSound


755philippe

YESSSS want ik wacht er al even op.
Benieuwd naar de vele digitale funkties.
Patrick bedankt voor de info.

755philippe

loebaske

Phillippe je gaat zot worden van al die functies en als je dan ook vloeistof in de rookgenerator doet nog zotter dan, want hoe meer je gaat optrekken hoe meer er rook uit de schouw komt...de max

oli 11/01

#14
De   V60 van verleden jaar  AC/Dig/Sound

Gesmolten door de luidspreker !!!!!!!!!!!!

( foto verwijderd op verzoek van de begunstigde )