Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Openen Roco reeks 60 proto

Gestart door D_Loc, 08 november 2014, 21:58:15 PM

Peter

Als je al klaagt over Roco, koop dan nooit geen Brawa. Die moet je meestal gedeeltelijk demonteren (1e moelijkheid) en dan proberen  terug in elkaar te steken, zonder op het eind onderdelen over te hebben die je als eerste terug had moeten plaatsen
Met vriendelijke groeten
Peter

reeves

Citaat van: D_Loc op 24 december 2014, 00:20:09 AM
Toen ik nog thuis woonde heb ik één keer meegemaakt dat er een onderdeel viel en wat ik op dat moment niet meer terugvond (dit was in mijn slaapkamer op de eerste verdieping) echter later vond ik het per toeval buiten naast het huis terug. De enige verklaring die ik hier voor heb is dat het aan mijn kleding heeft gehangen en het er buiten af is gevallen want anders wordt het wel een heel erg vreemd verhaal...

In Frankrijk heb ik nog zoiets dergelijks meegemaakt, geen modelbouw maar een sluiting van rugzak van ca. 1 cm groot. Deze was zoek geraakt zonder te weten waar dit was gebeurd, enkele dagen later lopen we over de weg tussen de camping en het stadje (Sarlat-la-Canéda) en zonder dat ik naar opzoek was kijk ik per toeval op de grond en zie de sluiting liggen tussen het grind en steentjes.

Herkenbaar, ging eens betalen in de winkel, stak m'n hand in m'n broekzak om klein geld eruit te halen, deed m'n hand open en er viel een preissertje(hoe dit hier is geraakt blijft een raadsel) op de toonbank, blik van de verkoopster was priceless!!

D_Loc

Citaat van: Rangeerduivel op 24 december 2014, 12:53:12 PM
Citaat van: dieselfreak op 24 december 2014, 10:40:00 AM
Als ik dit allemaal lees ben ik blij dat ik destijds de 6005 van Van Biervliet heb gekocht.

+1,
en ik vind hem touwens mooier en fijner gedetailleerd dan de Roco,maar dat is persoonlijke smaak!

;)
Klopt, die is ook mooier maar de 6005 in blauw is volgens mij al een tijd niet meer te krijgen en de Roco was wel erg aantrekkelijk geprijsd, tegen de advies prijs had ik hem nooit aangeschaft...

Citaat van: reeves op 24 december 2014, 15:29:30 PM
Herkenbaar, ging eens betalen in de winkel, stak m'n hand in m'n broekzak om klein geld eruit te halen, deed m'n hand open en er viel een preissertje(hoe dit hier is geraakt blijft een raadsel) op de toonbank, blik van de verkoopster was priceless!!
Dat geloof ik graag ;D

Citaat van: Huugooke op 24 december 2014, 13:25:41 PM
Och, het toch altijd plezant dat je er nog wat werk aan hebt! ;D
In dit geval was ik daar helemaal niet blij mij, het wekt bij mij eerder een afkeer tegen de hobby op.
Ik ben toch meer van het rijden dan het bouwen, alleen valt er zonder te bouwen weinig te rijden. Ofwel alles zit nog in de doos en wordt er heel af en toe uitgehaald om op een laminaatovaal te rijden, meestal om een Loksound aanpassing o.i.d. te testen.
Misschien dus toch maar eens meedoen aan de minibaantjeswedstrijd om een stok achter de deur te hebben om iets te bouwen.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

doomslu

Citaat van: D_Loc op 24 december 2014, 17:06:58 PM
...Misschien dus toch maar eens meedoen aan de minibaantjeswedstrijd om een stok achter de deur te hebben om iets te bouwen.
Lees ik daar een goed voornemen voor 2015?  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *