motorwagen en bijwagen op één adres

Gestart door Huugooke, 23 oktober 2014, 19:36:50 PM

Huugooke

Stel je hebt een tweedelig stel; in het aangedreven zit een locdecoder, met een functietoets F3 wordt de interieurverlichting aangestoken.
In het tweede deel zit een functiedecoder; daar wordt het licht met F4 aangestoken.
Ecos centrale: kan ik beide decoders op hetzelfde adres zetten zodat alles werkt via het bedieningspaneel van de loc.

bellejt

als het decoders zijn van hetzelfde merk zou dat moeten lukken.Waarom heb je gewoon F4 niet gebruikt van de locdecoder ? Met een simpele stroomvoerende koppeling was dat veel simpeler geweest.Of gewoon 2 dunne draadjes met een eenvoudige koppeling tussen beiden.Was het nog realistisch ook.Heb ik gedaan met mijn Lux modelbau reinigingstrein.De computerconnectortjes zijn klein en ik monteer ze gewoon met wat superglue op de zijkant.

Huugooke

Citaat van: bellejt op 23 oktober 2014, 19:48:04 PM
als het decoders zijn van hetzelfde merk zou dat moeten lukken.Waarom heb je gewoon F4 niet gebruikt van de locdecoder ? Met een simpele stroomvoerende koppeling was dat veel simpeler geweest.Of gewoon 2 dunne draadjes met een eenvoudige koppeling tussen beiden.Was het nog realistisch ook.Heb ik gedaan met mijn Lux modelbau reinigingstrein.De computerconnectortjes zijn klein en ik monteer ze gewoon met wat superglue op de zijkant.
Omdat ik die Led strip met decoder nu eenmaal had liggen.(Digirails)  Zie ander draadje hoe ik ze niet kon programmeren met de ECOS.

bellejt

oke.Mss een simpel linkje plaatsen heir dan kan ik snel ff gaan kijken.