Nieuw nu Australische huizen in Ho

Gestart door Metpetergaathetbeter, 11 oktober 2014, 12:20:23 PM

Metpetergaathetbeter

Wanneer je overweegt om  Australie als thema te nemen, is hier alvast je eerste aankoop :

http://www.2dehands.be/hobby/modelbouw-schaalmodellen/modeltrein/sportwinkel-faller-ho-208266794.html

Groeten Peter ;)

doomslu

 ;D

Toont nog maar eens de ernst van sommige mensen...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske

Daar zocht ik nu al jaren naar zenne....





Ge zijt ook een ei hé Peter

Metpetergaathetbeter

Citaat van: doomslu op 11 oktober 2014, 12:22:06 PM
;D

Toont nog maar eens de ernst van sommige mensen...

Wel jammer iemand die aan mede- modelspoorders denkt op deze manier door het slijk gehaald wordt !  ;D ;)

doomslu

Voor alle duidelijkheid: ik doelde niet op jou hé Peter, maar op mensen die een advertentie plaatsen en die niet eens zelf bekijken, blijkbaar...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

#5
Citaat van: doomslu op 11 oktober 2014, 12:24:58 PM
Voor alle duidelijkheid: ik doelde niet op jou hé Peter, maar op mensen die een advertentie plaatsen en die niet eens zelf bekijken, blijkbaar...
sorry Luc voor mijn beurt gesproken (ik lijk wel tot de NVA top te behoren, heb het niet eerst aan Bart gevraagd!  ;D) Groeten Peter ;)

loebaske

Oei Peter, wist niet dat je voor geel was  :) :) :) :) :)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: loebaske op 11 oktober 2014, 12:31:16 PM
Oei Peter, wist niet dat je voor geel was  :) :) :) :) :)
hoe is dat niet zwart met een blauw strikje rond ? :-\

OlivierV

Moet gij niet gaan helpen den boel klaar te zetten voor de opendeurdag? :D

Grapjas.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter


Havoc

LOL. Grappige is dat je zo soms koopjes kan doen. Faute titels voor zoekertjes zijn zo ook een bron van koopjes. Kopers zoeken op de goeie omschrijving en vinden het niet of ze zien een wazige foto en laten het passeren.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Rangeerduivel

Als je gaat kijken in de 'winkel' van die mevrouw,zie je dat er verscheidene foto's op hun kop staan,
ze mag zelf eens zoeken bij tweedehands naar een goede handleiding voor haar fotoapparaat!  :D

;)

Chrisrail

#12
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

loebaske

aaah Kris voor die snelle brunette....das zijn uit vlucht...
Ze hebben me altijd wijs gemaakt dat het die ferme dames ( van de AMSAC) waren die het stoofvlees klaar maakte...
als ze het eens niet zien zitten om het bij Peter klaar te maken wil ik men keuken en potten ter beschikking stellen  ;)

Metpetergaathetbeter