Nieuws:

Nu in MSM 249 SAMENSTELLING: De EN224/225 Donauwalzer 1993-2002

Hoofdmenu

LSM Reeks 84 en 73, 74, 82?

Gestart door svvander, 26 april 2006, 11:59:48 AM

svvander

Was juist eventjes rustig aan het bladeren in de online-catalogus van LS-models en wat zie ik op pagina 7 onderaan? Project en daar de afbeelding van een 84 en ik denk een reeks 73,74 of 82.
Weet iemand of deze er ook effectief gaan komen?
Sven Vandersmissen Aan het afbouwen om iets anders op te bouwen. Elk einde is een nieuw begin.

Tom

Ik denk wel dat die er zal komen aangezien LS models het aankondigd.
Maar je mag hem wel niet binnen de eerste 2 jaar in de winkels verwachten.
Tom

svvander

Ha! Ok, had wel zoiets verwacht. Maar euh, die plaats waar dit aangekondigd staat... raar he onderaan een pagina waar vooral Franse locomotieven of wagons staan.

Maar bon, sparen dus.
Sven Vandersmissen Aan het afbouwen om iets anders op te bouwen. Elk einde is een nieuw begin.

Jurgen

Als je gaat kijken bij Productie bovenaan in de balk, kan je de foto's ook zien bij de Belgische modellen. Links staat dan Project en daar staan die foto's. Er zijn ook een paar wagons aangekondigd.
Bij de andere spoorwegmaatschappijen staan trouwens ook zo'n aankondigingen.
Dat staat er allemaal ook al een tijdje op hoor. [;)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Tom

Altijd wel leuk om eens rond te neuzen op de site van LS Models.
Tom

loco

Het is inderdaad de bedoeling van LSM om deze modellen te produceren. Ze staan inderdaad vermeld als een soort bladvulling.
Maar eerst de 13, dan de 18 en dan de 15 en dan zullen we wel een update over de komende planning hebben veronderstel ik.

Loco

janjozef

En als alles zolang duurt als de 13 dan zal dat nog een aantal jaren duren.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Jurgen

citaat:
Geplaatst door janjozef

En als alles zolang duurt als de 13 dan zal dat nog een aantal jaren duren.

Jan



Ach ja, geen probleem voor mij. Dan kan ik rustig sparen. [:D]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Tom

Tijd om te sparen, dat is dan een positieve kant van het wachten op een model.[:o)]
Tom

Kedeng Kedeng

citaat:
Geplaatst door Tom

Tijd om te sparen, dat is dan een positieve kant van het wachten op een model.[:o)]

Inderdaad, want het is een druk jaar voor ons.

janjozef

Tja je kan dan sparen, maar dan heb je het geld moet je nog wachten en koop je puur uit verveling een ander model, en dan kun je opnieuw beginnen sparen.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

boke


svvander

Puur uit verveling treintjes kopen??? [:0] Ik denk dat ik hier bij de mannen van "Van Rossem" of van "Beaulieu" terecht gekomen ben [:D]

Zoveel geld, om zomaar "uit verveling", uit te geven heb ik toch niet hoor. Maar 't is wel zo, sparen is 1 zaak... het beoogde bedrag bereiken is een andere zaak.
Sven Vandersmissen Aan het afbouwen om iets anders op te bouwen. Elk einde is een nieuw begin.

boke

Om te sparen voor een nieuw model, probeer ik ondertussen zoveel mogelijk de modelbouwwinkels te vermijden...


Johnnytrein

@Boke, Niet alleen modelbouw winkels zijn te mijden maar ook bepaalde sites op het net moet ge dan kunnen/willen vermijden. Johnny
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about