Nieuws:

Nu in MSM 249 PRAKTIJK: Beladen van ouderwetse goederenwagens: buizen en langsliggers * Terminus: de baan, deel 4

Hoofdmenu

decoderdraad

Gestart door Huugooke, 31 augustus 2014, 13:49:05 PM

Huugooke

Bedankt; weer iets bijgeleerd.

Bolje

Moet de draad zo fijn zijn?
Wat is de bedoeling ermee?
Vele groeten,
Ronald

krispy

Ter info ,

Op de beurs in het Woluwe shopping staat er een Franstalige verkoper(boven in de buurt van vanbiervliet ) , deze heeft meestal decoderdraad bij ( of toch die ervoor kan dienen , in verschillende kleuren verkrijgbaar )daar heb ik er vorig jaar nog aangeschaft
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

Rangeerduivel

Citaat van: krispy op 31 augustus 2014, 21:48:00 PM
Ter info ,

Op de beurs in het Woluwe shopping staat er een Franstalige verkoper(boven in de buurt van vanbiervliet ) , deze heeft meestal decoderdraad bij ( of toch die ervoor kan dienen , in verschillende kleuren verkrijgbaar )daar heb ik er vorig jaar nog aangeschaft

Ik heb daar de laatste beurs een paar rollekens gekocht,maar die is dikker dan decoderdraad!

En ik heb dunnere gevraagd maar die hadden ze niet...

;)

Huugooke

Citaat van: Bolje op 31 augustus 2014, 21:27:45 PM
Moet de draad zo fijn zijn?
Wat is de bedoeling ermee?
Plaatsgebrek en soepelheid bij draaiende bogies

Peter

Zal eens kijken of ik nog ergens heb liggen.
Zo en nu zijn we met de echtgenote weg.
Met vriendelijke groeten
Peter

Doornroosje

Als die niet te lang moet zijn, kan je de 'overschotjes' van een andere ingebouwde decoder niet gebruiken? Normaal gezien is dat de juiste dikte...

reeves

Hugo, moet je veel hebben?, ik heb hier nog een rolleke of 2 liggen, zat bij ledverlichting is echt zeer zeer fijne draad .
Een stukje kan ik wel missen z'n als je daarmee geholpen bent

Tom

Huugooke

Citaat van: reeves op 01 september 2014, 17:22:34 PM
Hugo, moet je veel hebben?, ik heb hier nog een rolleke of 2 liggen, zat bij ledverlichting is echt zeer zeer fijne draad .
Een stukje kan ik wel missen z'n als je daarmee geholpen bent

Tom
Nu ben ik toch wat beschaamd om ja te zeggen hoor Tom :-[, maar als je het kunt missen  ;D

reeves

Hugo,

Als ik kan helpen waarom niet, ik zit zo ineen :o kan der weinig aan veranderen, en wie weet zoek ik ooit iets en kan iemand me helpen da zou ik ook tof vinden dus bij deze
Hoeveel?  ;)

Tom

Huugooke

Citaat van: reeves op 01 september 2014, 19:00:01 PM
Hugo,

Als ik kan helpen waarom niet, ik zit zo ineen :o kan der weinig aan veranderen, en wie weet zoek ik ooit iets en kan iemand me helpen da zou ik ook tof vinden dus bij deze
Hoeveel?  ;)

Tom
Eén van deze dagen heb ik iets dat jij kan gebruiken!
Hoeveel? Hoeveel kan je missen? Een meterke is gauw opgebruikt hé!

reeves

Zal morgen eens kijken, m'n kindjes slapen juist en ik geraak niet "stil" boven op zolder ;D

reeves

Ze sliepen nog niet echt dus.................... ;D

Heb nog één rolleke gevonden, da ander was maar een kleine meter, dus niet echt een rolleke  ;D
Da één rolleke komt morgen per post naar uwen tweege  ;)

Is trouwens van deze firma:

http://www.hufing-tronic.de/ ---->   zoeken bij litze ------>    10m hochflexible Decoder Litze 0,04qmm

Groet Tom

Rangeerduivel

Citaat van: 755philippe op 31 augustus 2014, 15:08:39 PM
Hallo,
Ga eens zien bij www.treinelektronika.nl. Deze man heeft ze zeker. Kan zijn dat dit niet op zijn website staat. Hij verkoopt ze per 5m geloof ik. Opsturen doe hij ook.
Mvg

755philippe

Ik heb daar alvast enkele rolletjes besteld,
hij stuurt nonmiddelijk op,zonder vooraf betalen.
De faktuur,die je dan later overschrijft wordt bij de levering gevoegd  :)

;)

Huugooke

Citaat van: reeves op 01 september 2014, 20:13:24 PM
Ze sliepen nog niet echt dus.................... ;D

Heb nog één rolleke gevonden, da ander was maar een kleine meter, dus niet echt een rolleke  ;D
Da één rolleke komt morgen per post naar uwen tweege  ;)

Is trouwens van deze firma:

http://www.hufing-tronic.de/ ---->   zoeken bij litze ------>    10m hochflexible Decoder Litze 0,04qmm

Groet Tom
Ge zijt te goed Tom!