Nieuws:

Nu in MSM 251 REPORTAGE: Smalspoormodelbouwdagen 2024

Hoofdmenu

Chinees misverstand...of toch niet?

Gestart door Rangeerduivel, 25 augustus 2014, 13:56:06 PM

Rangeerduivel

Gisteren kom ik binnen bij die Wok-chinees,
Vraagt het dochtertje van de baas;

"Wilt u menu?"

Ik heb geantwoord;
"nee wacht een beetje,tot na het eten..."

;)

Havoc

Die chinezen zijn wel niet groot, maar je moet toch opletten dat ze meerderjarig is :D
Met vakantie voor onbepaalde duur.

dani

De knappe vrouwelijke tandarts vroeg me. "Is het pm te trekken meneer ?"

Ik zei : prima zolang je nadien ook es mijn tanden checkt
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Huugooke

Citaat van: dani op 25 augustus 2014, 18:17:25 PM
De knappe vrouwelijke tandarts vroeg me. "Is het pm te trekken meneer ?"

Ik zei : prima zolang je nadien ook es mijn tanden checkt
Nooit een tandarts irriteren! Die mensen hebben een ongelooflijke macht over je!

Havoc

Citaat van: Huugooke op 25 augustus 2014, 19:45:32 PM
Nooit een tandarts irriteren! Die mensen hebben een ongelooflijke macht over je!

Vooral over je portefeuille...

Volgens mijn broer ben je beter af met een mannelijke tandarts. Die kan je ergens vastnemen en vragen "we gaan elkaar toch geen pijn doen hé?".
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Huugooke

Echt gebeurd: (ja echt!)
Als 18 jarige had ik het reuze idee om pijp beginnen te roken.; zo'n lange "studentpijp". Dat is niet alleen ongezond voor je longen, maar het maakt ook je tanden rot!
Ik dus naar de tandarts, die net een praktijk had geopend in de straat, handig!
De tand was zodanig beschadigd dat trekken de enige optie was.
Nu gaf die niet zo gemakkelijk mee, en er kwam veel bloed aan te pas, zodanig dat ik moest kokhalzen en de mooie witte schort van de tandarts vol bloed spuwde.
Ik was bijna gestikt, en de tandarts besloot om me even te laten bekomen in de wachtzaal terwijl hij de volgende patiënt nam.
Stel dus dit even voor: een tandarts met bebloede schort ondersteunt een lijkbleke jongeling en zet hem aan het raam in de wachtkamer.
De volgende patiënt kon niet anders dan meekomen, maar zodra de deur dicht was verdween de rest van de wachtenden met stille trom.