Nieuws:

Nu in MSM 249 REPORTAGE: Alles wat u moet weten over de 10de Grote Modelspoor Expo * Spur Z weekend in Altenbeken * RAMMA 2024

Hoofdmenu

bestaat deze in model?

Gestart door Benny, 24 augustus 2014, 20:45:41 PM

PietB

Citaat van: Rangeerduivel op 24 augustus 2014, 23:22:43 PM
[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[ ]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
Als je deze bedoelt,bij mij staan ze op de twee toetsen rechts van de P! :D

Net als bij een PC-keyboard.

grt Piet

marc goovaerts

Ziet er mooi uit, maar de mijne is AZERTY. En dan staan er rechts van de P de 'accents' en 'sterretje/dollar/euro'.
Geen spoor van vierkante haken.

PietB

Ai was ik even vergeten dat dat ook bestond, maar google is je vriend toch?


Zo te zien zul je met de Alt (evt met shift) toets moeten rommelen.

grt Piet.


marc goovaerts

Nu, op de toetsen staan ze niet. En alt geeft ook niet het verhoopte resultaat. Dus alle toetsen eens geprobeerd met alt ingedrukt... Noppes.
Alt-shift dan maar... hebbes: []

doomslu

Wie een Mac koopt moet op de blaren zitten zei een oude Chinees ooit.  ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

SuSke

Op mijn klavieren (PC, laptop) staan de [ ] als een combinatie van "Ctrl+Alt+^" = "[" en "Ctrl+Alt+$" = "]" .
"Ctrl+Alt" kan je ook vervangen door de "AltGr" toets.

Maar ik vermoed dat een Mac die toetsen niet heeft want die zijn zo simple in het gebruik dat je geen teters en bellen nodig hebt  :)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

marc goovaerts

Toeters en bellen ? Nee, wel wat je dikwijls nodig hebt, zoals een @ zonder je vingers in een knoop te draaien.
En een machientje dat je kan afzetten zonder via 'start' te moeten gaan als je eigenlijk wilt stoppen...

Bolje

Citaat van: marc goovaerts op 25 augustus 2014, 11:32:33 AM
Toeters en bellen ? Nee, wel wat je dikwijls nodig hebt, zoals een @ zonder je vingers in een knoop te draaien.
En een machientje dat je kan afzetten zonder via 'start' te moeten gaan als je eigenlijk wilt stoppen...
Het is maar een idee   ;D
Maar een automotor ligt je meestal ook stil via de 'startknop' ;)
Vele groeten,
Ronald

OlivierV

Citaat van: doomslu op 25 augustus 2014, 10:08:47 AM
Wie een Mac koopt moet op de blaren zitten zei een oude Chinees ooit.  ;D
Kwestie van gewoonte hoor en ik schakel probleemloos tussen de 2 over want mijn desktop is w7 met een goedkoop klavier van 12 euro en mijn 13" mb pro is OS X versie zoveel.

Op een azerty mac moet je [] inderdaad met de knop option+shift+5 of 0 doen, bij mij is het nog wat vreemder soms want mijn QWERTY mb pro staat ingesteld op Azerty, kwestie van het simpel te houden, docenten hebben schrik om iets op mijn laptop te moeten doen. :D

@Rudy, de foto van dat stel dat je toonde is geen Budd, hoor, de buddjes zijn die inoxen tweetjes.

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

chef garde

Een leuke afwisseling, selecteer in OlivierV zijn post het woordje "Budd", vervolgens Google doorzoeken op Budd met de rechtermuisknop. 

Bij afbeeldingen vraag men zich terecht af: bestaat deze in model?

;)

doomslu

Citaat van: chef garde op 25 augustus 2014, 17:45:14 PM
Een leuke afwisseling, selecteer in OlivierV zijn post het woordje "Budd", vervolgens Google doorzoeken op Budd met de rechtermuisknop. 

Bij afbeeldingen vraag men zich terecht af: bestaat deze in model?

;)
Mooie stelletjes...  8)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Benny

Citaat van: chef garde op 25 augustus 2014, 17:45:14 PM
Een leuke afwisseling, selecteer in OlivierV zijn post het woordje "Budd", vervolgens Google doorzoeken op Budd met de rechtermuisknop. 

Bij afbeeldingen vraag men zich terecht af: bestaat deze in model?

;)

rrrrrrrrrrrrrrr................

behalve dan die mma vechtster dan.... anders moet ik thuis den afwas doen  ;D

modèlisme

Ik heb een tweetje ( 625  rood ) van Jocadis te koop. Prijs 365 euro + verzending.
Het stelletje is nieuw, vitrinemodel, het heeft nooit gereden.
 

stevend

Graag had ik deze link ook doorgegeven.
https://sites.google.com/site/spoorspotter/home
Lovenswaardige site !

rixke rail

Citaat van: marc goovaerts op 24 augustus 2014, 23:05:08 PM
Eerlijk gezegd, de klassieke motorstellen hou ik niet uit elkaar.
Ik heb hier nog een stel in resin (Willy Bonge veronderstel ik), die mijn vader het nummer 159 gegeven had.
Maar beats me tot welke reeks hij behoorde.

Marc, dit stel bzhoort tot de MS62 (bouwjaar 1962, dus).
Deze versie, met brede gele zichtbaarheids banden, trad in voege vanaf 1977 (groen, tint 30 Levis en geel, RAL 1021).
Het rood deed zijn intrede vanaf eind 1985
Exacte datum van omschildering is mij onbekend. Iemand ?
Modelspoorse groeten,
Eric

Zie ook : http://rixke.tassignon.be/spip.php?article1989
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN