Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

grote modelspoorexpo 2014 te Leuven

Gestart door eddy, 17 augustus 2014, 12:08:36 PM

Michael

Citaat van: Kautenbach op 16 oktober 2014, 16:10:37 PM
haha ok hier de inpak stress begonnen !!! jes pompiedom pidom

nu maar hopen idd niets te vergeten, t is nogal een trip!

wa's de handigste route vanuit Zwolle, via Antwerpen of toch Eindhoven en dan binnendoor?

-[route_verkeer]-[meer_link]-C]http://www.startpagina.nl/verkeer/index_sp.html#xtor=SEC-13-[]-[route_verkeer]-[meer_link]-C

Zwolle richting Utrecht A27-->Breda-->Antwerpen-->Brussel --> Leuven

271 km 2uur en 33 min volgens de route planner.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Havoc

Met vakantie voor onbepaalde duur.

Dirkh

Het is hier zo stil, is iedereen vroeg gaan slapen om morgen alles op te stellen of nog druk de laatste hand aan het leggen aan de baantjes?

Kautenbach

stil, nee hoor STRESS!!!!! hahahahaha zo, t laatste Chouffe bockje erin, wij gaan plat, morgen vroeg weer p ;)

doomslu

Route via Antwerpen: de Guy heeft er vandaag 2,5 uur gedaan om van Antwerpen naar Leuven te rijden.
Ik deed er 2u15 over om 245 Km te overbruggen tussen Grevenmacher en Leuven. Ik ben dus niet zo heel zeker dat een route via Antwerpen en Brussel ideaal is op een vrijdag. Misschien als je daar rond de middag rijdt???

Wifi: er is me iets verteld over toegang voor Telenetklanten, maar ik ken dat systeem helaas niet.

De expo: tafels en stoelen staan er. We hebben hard gewerkt vandaag. Een aantal standen staan al opgebouwd (Märklin LS-Models, NMJ, VB, ...).
We zijn er klaar voor...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

eddy

Juist thuis, van het inladen.2 camionetten en een monovolume stampvol.Morgen opstellen.
Groeten eddy

philippe_007

Voila,
alles is ingepakt en staat klaar....
Morgen inladen en naar Leuven, maar nu voor mijn plezier ipv te gaan werken :-)

Kees-Jan

Alles staat klaar en zit vol. Ook mijn hoofd zit vol met snot. Fijn is dat.......

mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

arnaud

Dag iedereen ;)
Hier is een kleine voorsmaak van mijn diorama/workshop die ik zal tonon (MSM stand)...genoemd "Au glacier de la passerelle"
Tot morgen';)

Kitbashing - NMBS tijdperk III - Studies van bouwmaterialen

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

MickeyMouse

Citaat van: doomslu op 17 oktober 2014, 18:01:58 PM
Voilà, we zijn er klaar voor!


En waar is de drank voor de anderen Luc?

loebaske

Dat is hier bijna live vanuit Leuven, is wel plezant voor mij (en andere) die er niet kan bij zijn...

conducteur

Bereiden jullie een expo voor, of een cafe-beurs? ;D
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

PietB