Nieuws:

Nu in MSM 259 BANEN: Oostende anno 2005 by MSKK * Verviers in 1955: stedelijk vervoer en spoorwegen * Het Rijk van Nijmegen * Sehr-am-Üzant * Karakura * Wolfstatt * Noirmont-en-Retz

Hoofdmenu

Melsbeke Statie

Gestart door reeves, 14 augustus 2014, 19:48:35 PM

doomslu

Spoedig herstel, Tom.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Martin Welberg

Das balen Tom, beterschap !

RD25

Spoedig herstel, Tom.
excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'

marc goovaerts

Tom, hopelijk vlug de oude. Maar inderdaad, zelfs vanaf twee meter had het nog slechter kunnen aflopen.

reeves

Idd , probleem is nu dat m'n arm  in een hoek van 90* is gegipst en dit m'n werkhand is , voor m'n teen kan ik niet met krukken lopen omdat ik geen steun kan geven met m'n hand-arm is allebei rechts.

Maar het had allemaal veel slechter kunnen aflopen.....

Moed nie opgeven,nooit!

Na tegenslagen kan het enkel beter worden

Groet Tom

Rangeerduivel

Kijk eens naar onze kameraad Loebas,
die heeft van ons toch ook veel morele steun gekregen,,, ::) ;D ;D

;)

reeves

:)

Ik laat me nie kennen, volgende week minder warm dus tijd om de zolder nog eens te bezoeken en verder te werken aan de baan, heb nu tijd en zal me deugd doen, al moet ik me mijne linkse werken so be it.
Ik maak er wel iets van al zal het wel wa langer duren waar een wil is is een weg.

Groet Tom

Metpetergaathetbeter

van de nood een deugd maken moet je zeker doen, maar wees alvast voorzichtig ! ;)

OlivierV

Citaat van: reeves op 13 juni 2015, 22:59:54 PM
:)

Ik laat me nie kennen, volgende week minder warm dus tijd om de zolder nog eens te bezoeken en verder te werken aan de baan, heb nu tijd en zal me deugd doen, al moet ik me mijne linkse werken so be it.
Ik maak er wel iets van al zal het wel wa langer duren waar een wil is is een weg.

Groet Tom
Veel beterschap Tom!

En je kan wam met je linkse hand proberen ook al zal dat niet zo makkelijk gaan als met rechts... je kan altijd nog wat rijden ook he ;)

groet
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

reeves

Beste vrienden,

Stil zitten moet van mr doktoor maar ik kan het niet , daarom mij maar eens naar de zolder gesleept en daar een beetje verder gedaan aan m'n baantje,  ook geprobeerd om een paar deftige foto's te trekken al lukt dit nie echt zoals ik zou willen.

Mais veld afgewerkt

Caravan in den hof gezet, wachtend op een vakantie

Koetjes in de wei gemonteerd

De werkmannen hun unimog en den baas die eens kwam kijken zijne dikke mercedes

Nieuwe aanwinst

Groet Tom

TBCédric

En dan zegt hij : foto's niet goed gelukt! Prachtig man!

De baan & geheel worden als maar knapper en knapper.

Je onderstaande foto vind ik ook echt knap, helaas is de achtergrond zo ruw. Ik denk dat, als je achtergrond van folie zou zijn of minder ruw, dat je het verschil niet tussen model en echt zou kunnen onderscheiden.  ;)  :D
Citaat van: reeves op 16 juni 2015, 18:20:24 PM

Nieuwe aanwinst

Groet Tom
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Rangeerduivel

Blijkbaar lukte het toch om naar Ingelmunster te rijden! ;D ;D
Soundversie? :-X

Bezig blijven,anders roest je vast(zoals die Mercedes break ::)
En op tijd een glaasje bij de hobby,doet het bloed sneller stromen en vermeerdert dus de kalkaanvoer...
maar niet overdrijven Tom,anders val je weer! ;D ;D ;D

;)

reeves

Achtergrond is nog niet af , maar nu me mijne linkse beginnen schilderen.........
Da risceer ik of nie, het is de eerste keer dat ik dit zelf probeer en moet hier en daar nog wel wat aanpassen het probleem is ook de foto zelf , als de achtergrond minder scherp is vloeit het vanzelf ineen.

Ben helaas nu niet tot de mogelijkheid om met m'n reflexcamera te trekken.

Ik zelfben zeer blij met m'n achtergrond gefêteerd diepte en de bedoeling was dat die niet echt scherp was om zo een diepte te ceeeren , natuurlijk is het verschil met een foto en int echt op de zolder groot, dit door de foto zelf natuurlijk.

Ik ben er blij mee, hij is nog niet af maar dat komt wel,
Groet Tom

OlivierV

Wordt echt een mooie baan met leuke details, die achtergrond zal ook in orde komen en ik geloof dat dit je eerste geschilderde achtergrond is, dus dan mag je zeker niet klagen!

Groet,
Olivier

ps, hoe doet die 3-rail 73 dat?
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

reeves

Rijdt perfect Olivier, enkel op één meegebogen wissel gaf hij kortsluiting, na de sleper een "neep" te hebben gegeven was dit euvel van de baan

Groet Tom