Nieuws:

Nu in MSM 249 SAMENSTELLING: De EN224/225 Donauwalzer 1993-2002

Hoofdmenu

Natinaliteit

Gestart door Lange Trein, 01 augustus 2014, 15:41:47 PM

Lange Trein

Il bello Roberto, rasechte Italiaan rijdt met zijn sportwagen door stad en ziet een mooie blondine autostop doen. Natuurlijk stopt hij en na wat gereden te hebben belanden ze in de graskant waar ze het spel der liefde spelen. Na de daad rolt Roberto tevreden op zijn rug en terwijl hij een sigaret opsteekt vraagt hij: 'Are you finish'?. Waarop zij antwoord: 'No'. Om zijn reputatie in eer te houden dooft hij direct zijn sigaret en pleziert hij nog eens de jonge blondine. Daarna vraagt hij terug: 'Are you finish'?. Waarop zij terug antwoord: 'No'. Roberto raapt al zijn moed samen en haalt zijn beste talenten boven om toch maar aan deze jonge dame te voldoen. Volledig uitgeput na de derde daad vraagt hij, bijna wanhopig: 'Are you finish'? Waarop zij nu antwoord: NO, I am Swedish!

Rangeerduivel

Waar Staat ze?

Stad en straat aub...

Op mijn/onze leeftijd is 3x na mekaar wat veel,maar 1x zal zeker 3x langer duren dan bij een Italiaan! :D :D

;)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Rangeerduivel op 01 augustus 2014, 16:17:29 PM


Op mijn/onze leeftijd is 3x na mekaar wat veel,maar 1x zal zeker 3x langer duren dan bij een Italiaan! :D :D



3 keer maar ?  ??? ;D

Paulogic

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 03 augustus 2014, 10:06:28 AM
3 keer maar ?  ??? ;D

Ah ja he Peter.... Als Rudy hem wil nadoen... kijk naar de naam van de Italiaan : Robertooooooooo  ;) ;D ;D ;D ;D ;D
mvg,
Paul(ogic)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Paulogic op 03 augustus 2014, 10:39:43 AM

Robertooooooooo 

daar had ik nog niet eens aan gedacht  ;D

Groeten Peter ;)