Lima Expert : het volgende model uitgeleverd : Italiaanse HST

Gestart door eve, 10 juli 2014, 12:31:32 PM


Herwig


Peter


Jakkes ::) ::) ::)
Die is nog lelijker dan de Fyra :(

(smaken verschillen hé)
Met vriendelijke groeten
Peter

eve


Rangeerduivel

Citaat van: Peter op 10 juli 2014, 14:10:06 PM

Jakkes ::) ::) ::)
Die is nog lelijker dan de Fyra :(

(smaken verschillen hé)

Doet mij ongewild aan een paar schoenen denken... :D

;)

Metpetergaathetbeter

ah Rudy en ik dacht dat je van je vrouw ging beginnen !  ;D

Groeten Peter ;)

SuSke

Gaat in de richting van de Japanse en Chinese HST's
Siemens en Alstom zullen ookin die richting gaan met hun design in de race voor de snelheid  :)

Maar het heeft wel iets als je die over het spoor ziet bollen in 1/1
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

B_Modelbouw

Veel hangt uiteraard ook af van de beschildering van het treinstel...
Modelbaan 'Station Ekeren L12' en 'Containerterminal'  in tijdperiode V-VI
Sturing: Koploper - Systeem: 2R-DCC


Dennis1984

Maar is hij nou leverbaar? Op de site staat van niet.

Met vriendelijke groet,
Dennis

dani

of het model trein op zich mooi is laat ik even in het midden.  Ik vind het persoonlijk wel "iets" hebben.

Wat het schaalmodel betreft, voor 199 euro vind ik dat je toch "behoorlijk wat trein" krijgt, met geluid, digitaal, en netjes afgewerkt zo te zien op de foto's en de pictogrammetjes er boven.

Althans dat DACHT IK.... tot ik eens met de muisaanwijzer ging "zweven" boven de picto's.    "voorbereid voor sound decoder"...   "stekker voor digitale decoder"...   toch nog een analoge set.... En nog een goeie 100 euro extra te verwachten als je 'm digitaal met geluid wil.    Dus toch niet zo een super koopje als ik dacht.   Anderzijds dan toch wisselende verlichting, interieur, NEM koppeling, en al bij al een "net treintje".


Helaas, toen kwam het :  enkel DC versie, dus 2-rail ?  En dan ook nog Lima.   Dan haakt bibie natuurlijk af (niet bij Lima maar bij DC)...    Beetje jammer want ik vind 'm eigenlijk wel "doenbaar "voor de prijs.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

dani

Citaat van: Dennis1984 op 14 juli 2014, 01:54:18 AM
Maar is hij nou leverbaar? Op de site staat van niet.

Met vriendelijke groet,
Dennis
met mijn beperkte  kennins van het  Tittalliaans, zou ik zeggen  "in voorbestelling"
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

eve


Dennis1984

Citaat van: dani op 14 juli 2014, 08:56:59 AM
(Heel betoog)

Helaas, toen kwam het :  enkel DC versie, dus 2-rail ?  En dan ook nog Lima.   Dan haakt bibie natuurlijk af (niet bij Lima maar bij DC)...    Beetje jammer want ik vind 'm eigenlijk wel "doenbaar "voor de prijs.

Er is een sleper los verkrijgbaar en als je die eronder zet, heb je een AC-model. Verder is naar mijn mening € 200,- nog steeds een koopje voor een 4-delig garnituur. Dat er voor die prijs geen geluid in zit lijkt me logisch, dan zou er helemaal meer niets verdiend worden. Overigens is het model in Zwitserland te koop voor 200 CHF, wat neerkomt op zo'n € 165,- en dan is het dus helemaal een geweldige prijs.

Met vriendelijke groet,
Dennis

dani

zoals ik zei : doenbaar voor de prijs.... 
Is er een sleper te koop die "klik and play" is ?  dat opent perspectieven, want geluid is geen "must" voor mij.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.