Nieuws:

Nu in MSM 246 REPORTAGE: Derde lustrum voor On traXS!

Hoofdmenu

Aprilgrap ?

Gestart door rixke rail, 05 april 2006, 22:10:01 PM

rixke rail

Dit vond ik in de nieuwe Op de Baan van TSP? gezien de datum misschien een grap ? :o)
imghttp://i60.photobucket.com/albums/h13/rixkezrail/Apr01.jpg/img
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

mark7758

Leg eens uit.Aan een hobbyist.
Hoe krijgt de TSP het voor mekaar om een foto te maken op 1-4-06 en hem dan ook nog in een blad te plaatsen?
Denk er aan de het blad gemaakt moet worden, naar de drukker en dan ook nog verzonden moet worden.
Dan kom je vanzelf tot de waarheid......
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Kedeng Kedeng

Ik vind persoonlijk dat hij op niks trekt,
Maar dat dacht ik ook bij de Class 66, en nu vind ik die wel schoon.

Rochevalien

citaat:
Geplaatst door rixke rail

Dit vond ik in de nieuwe Op de Baan van TSP? gezien de datum misschien een grap ? [:o)]




>>> zonder enige twijfel een aprilgrap,het is gewoon een foto van een standaard 27 er die bewerkt werd met een fotobewerkingsprogramma.
Het is wel zeer goed gedaan en de TSP heeft deze stunt vroeger ook al eens uitgehaald.Het is w?l een goede manier om een nieuwe livrei op een traktievoertuig uit te proberen zonder de verfpotten te moeten bovenhalen.Zouden ze bij de nmbs al zo ver zijn????
Ik vind trouwens dat het stillaan tijd word dat het "elok blauw" door een andere kleur word vervangen.


Gerrit

Tom

Ik hoop dat het een Aprilgrap is want die nieuwe livrei vind ik  nog niet mooi.
Hij past niet met de nieuwe wit/grijze livrei die normaal op nieuw of vernieuwd materieel komt.
Anderzijds vind ik het wel tijd dat de reeks 12/21/27 eens een ander kleurtje krijgen.
Tom

trainfreak

citaat:
Geplaatst door maxim

Dit is een aprilgrap zoals gezegd,
maar op de foto zie je nog iets speciaals,
?n dat is geen aprilgrap. Wie kan zeggen wat het is [;)]



Is het speciale dat de kabels weg zijn?
Spoorse groeten
Dimitri

mark7758

Yup. Correct. Het is nu een MUX-loc.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

eric

al bij al, het zou wel een frisse verschijning zijn in deze kleuren
persoonlijk vindt ik het geslaagd.

rixke rail

Enkele 27ers zullen omgebouwd worden om met M6 trek-duwstellen te rijden en zullen bij deze gelegenheid ook herschilderd worden, tevens uitgerust met automatische koppelingen, althans volgens de planning van de NMBS. Maar of het deze livrei wordt, is waarschijnlijk  wel twijfelachtig !
Aan Mark7758 : ze hebben deze foto uiteraard voor 1 april gemaakt. De deadline was inderdaad wel zeer kort. Ik kreeg het blad op woesdag 5 april al in de bus !
Aan alleman modelspoorse groeten !
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

trainfreak

Ik heb 'Op de baan' al ingekeken op 1 april[8D]
Spoorse groeten
Dimitri