Nieuws:

Nu in MSM 272 TREINSAMENSTELLING: Bananen Express

Hoofdmenu

De eerste loc serie 51 volgende week leverbaar

Gestart door BD1701, 02 april 2006, 15:07:37 PM

janjozef

We zien wel wat uitkomt en intressant voor mij is koop ik de rest zal zijn voor als er geld is.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

mark7758

citaat:
Geplaatst door mark7758

citaat:
Geplaatst door Anarchy

Nog nieuws voor 2008? Wie houd het nog bij? [B)]

Genoeg. Maar je moet gewoon geduld hebben.
Bekend zijn al 7 NMBS items en 5 CFL items.

Update 8(9) NMBS en 6 (7) CFL items. (al zou dit ook wel eens 2009 kunnen worden.)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

zeilfreakje

hoy anarchie mag ik aub vragen waar ik die wagons dubbeldekker kan krijgen aub want ik ga een reeks 13 kopen 2 stuks en zou  1 loc met die dubbeldekkers laten rijden dan

Anarchy

Zeilfreakje,

De M6 rijtuigen zijn gepland om volgend jaar te komen. Nog even geduld is de boodschap. En als ik me niet vergis worden deze rijtuigen zelfs door twee verschillende fabrikanten gemaakt, nl. LS Models en Hobby Trade/Train Technology.

Anarchy

De helft is een doos met de loc erin. De andere helft is een doos met boekjes en onderdelen.

Anarchy

08/04/08
Mehano - reeks 5142
Naar aanleiding van de de open deur dagen in het museum van Kinkempois zou door Mehano een speciale reeks van de reeks 51 uitgebracht worden met het nummer 5142 in de kleuren zoals deze loc aanvankelijk is geschilderd. De loc zou daarbij de omgekeerde groene schildering met gele strepen krijgen. (niet zoals op deze foto) Het zou gaan om de eerste loc die deze gele livrei heeft gekregen. Het model kan alleen via het museum besteld worden. Ter gelegenheid van deze uitgave wordt een oude 51 in deze originele kleuren geschilderd en zij zal tentoon staan tijdens de museumdagen van Kinkempois op 17 en 18 mei.

Deze ga ik waarschijnlijk bestellen, eerst wat info zoeken [8D]

trainfreak

citaat:
Geplaatst door Anarchy
Ter gelegenheid van deze uitgave wordt een oude 51 in deze originele kleuren geschilderd en zij zal tentoon staan tijdens de museumdagen van Kinkempois op 17 en 18 mei.

De echte 5142 staat nog altijd in Kinkempois.
Het is wel een buitenbeentje: volledig gele neus en grote nummers op de zijkant (toch zeker langs 1 zijde)
Spoorse groeten
Dimitri

locomotion

Anarchy
"Niet zoals op deze foto" Welke foto?

Locomotion

tufken

Die foto staat op de website van De Pijl bij het nieuws over modelbouw.

http://www.de-pijl.info/nieuwsmodelbouw.htm
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "

Sicco

het gaat om deze uitvoering:

Wil hem zelf zeker hebben!

groeten Sicco

ronny-vdv

De eerste lok met rokken door Mehano ?

Ronny[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

Anarchy

Eum Sicco,

Wat ik kan opmaken uit de tekst op de website van De Pijl is het niet de speciale gele versie hoor!

'De loc zou daarbij de omgekeerde groene schildering met gele strepen krijgen. (niet zoals op deze foto)' En de foto toen de gele versie dus ...

dgrr57

Humm, Jeroen,

op de site van de Pijl staat : Het zou gaan om de eerste loc die deze gele livrei heeft gekregen en de 5142 is dus wel degelijk de eerste gele 51er [;)].

mark7758

De 5142 WORDT Geel met groene strepen. Conform de foto's zo als aangeven op de foto hierboven en in het boek van de TSP.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Anarchy

Joepie, nog beter. Heb het liefst de gele omdat ik altijd al graag die speciale gele versie heb gehad. Een groene had ook goed geweest, maar deze nog beter. Die bestel ik zeker. Iemand die weet hoe te bestellen?