Nieuws:

Nu in MSM 272 MODELBANEN: Havenbaan Kaj-M | La Gleize

Hoofdmenu

De eerste loc serie 51 volgende week leverbaar

Gestart door BD1701, 02 april 2006, 15:07:37 PM

loebaske

Als iedereen zijn eigen voorkeur nur.wil uitgebracht zien, dan
zijn we nog maanden/jaren bezig, en zit de importeur met een overstock van al die nummers, je kan nu niet iedereen zijn wens
van loc.num. laten uitkomen, je mag al tevreden zijn met een degelijk
mooi en afgewerk model voor zo'n prijsje.....en als je toch een exclusief model en num. wil, dan kan je terecht bij Jocadis...
Dus je weet waar naartoe voor jou voorliefde....
Ikke

Jurgen

Amai, Loebaske, rustig. [:0] Ook nog altijd aan't wachten op een besteld model zeker? [:D]
Maar het is je vergeven, want wat je zegt is natuurlijk wel waar. [;)]

Ik ben blij met hetgeen uitgebracht word.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

loebaske

jaja, nog aan het wachten....maar ben zekers niet gehaast
alles op zijne tijd, als het vandaag niet is, zal morgen zijn
of volgende maand....
Ben toch nog aan het bouwen van een nieuwe modullebaan.

Anarchy

Welke gaat nu de volgende zijn die mehano uitleverd en wanneer? (niet de 5001, die erna. Want de 5001 wil ik toch niet [xx(])
Zal dat dan de 5109 zijn rond eind juli?

Groetjes,

Jeroen

tufken

Niet te rap, want ik kan ze zo rap niet op mijn stocklijst zetten dan dat ze geleverd worden.  [;)]
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "

Tom

We zouden toch komen helpen om je magazijn op te ruimen. [:o)] [;)]
Tom

ERVIN

Ja Tom ik wacht daar ook nog altijd op.[;)]

theedooz

citaat:
Geplaatst door Tom

Is dat geen 51 waarvan de onderste groene band veel te dun is?

Correct. Aldus vrijwel net zo uitzonderlijk als de 5142, de 5128 heeft dan ook nog eens maar aan ??n zijde rokken rond de buffers. Als de TSP hun 5128 nou weer eens zo zouden uitvoeren (de 5183 wordt toch op termijn groen...)

theedooz

Wat die dunne groene band betreft; ook de 5530, 5926 en 5936 hebben dit gehad...

Tom

Dus ze kunnen er nog verschillende nummers van uitbrengen.
Maar we zullen best eerst maar wachten zeker tot dat de aangekondigde modellen uitbrengen.
Tom

theedooz

citaat:
Geplaatst door Tom

Dus ze kunnen er nog verschillende nummers van uitbrengen.

Van de 51 dus alleen de 5128... maar we moeten eerst maar eens afwachten welke nummers uit de eerste bouwschijf aangekondigd worden.

modelbaanHO

Op de website van modeltrein-paradise staat dat de 5001 beschikbaar is. Hopelijk is de kleur een beetje bijgewerkt (donkerder) t.o.v. het model dat in Kinkempois is gepresenteerd.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Anarchy

Het idee alleen al als ze volgende jaar nog nieuwe 51'ers zouden uitbrengen [8D]
Ik hoop er eiglijk op!

Peter

Hallo allemaal,
Ben van gisteren terug van verlof (wow) en ben vandaag mijne 51 bij Tufken gaan halen. Heb de 5183 gekocht (DCC-sound) en omdat hij toch zo prachtig is, de 5001 (eveneens DCC-sound) Persoonlijk vind ik de kleur van de 5001 zeer geslaagd, als ik hem vergelijk met de zeldzame kleurenfoto's die er van te vinden zijn. Trouwens een juiste kleur is altijd relatief. Vergelijk dezelfde RAL nummer van twee verschillende merken en je zal zien wat ik bedoel. Tel daarbij verkeuring door (zon) licht, weersinvloeden e.d. en het einde is zoek.
Voor mij is de kleur goed en dat is tenslotte toch wat telt.
Met vriendelijke groeten
Peter

ERVIN

All?? Peter,ge kunt ook weeral bollen!![:p]