Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Rail Away

Gestart door janieburton, 26 februari 2014, 23:27:54 PM

janieburton

Blijkbaar omdat de Nederlandse media meer geld eisen(lees "auteursrecht" of hoe het men mag ook benoemen) om de TV programmaties te publiceren worden hier in België in de "TV boekskes" niet alle programma's van NED1, 2 en 3 gepubliceerd.

Natuurlijk valt de publicatie van de programma's in de vooravond hieronder  :(  >:( en kan men niet meer zien of Rail Away is geprogrammeerd op NED2. 

ToThePoint

Als ge dit kunt posten dan kan u ook surfen naar de website NED 2  niet ?
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

dieselfreak

Citaat van: janieburton op 26 februari 2014, 23:27:54 PM
Blijkbaar omdat de Nederlandse media meer geld eisen(lees "auteursrecht" of hoe het men mag ook benoemen) om de TV programmaties te publiceren worden hier in België in de "TV boekskes" niet alle programma's van NED1, 2 en 3 gepubliceerd.

Natuurlijk valt de publicatie van de programma's in de vooravond hieronder  :(  >:( en kan men niet meer zien of Rail Away is geprogrammeerd op NED2.

Ik zie totaal het probleem niet, ik heb digitale tv en kan alle programmagegevens raadplegen, voor de komende 14 dagen zelfs. Die stomme tv boekskes koop ik al jaren niet meer, die zijn veel te duur en staan bovendien vol oninteressante flauwekul. Die zijn enkel goed voor gebruik op de wc (en voor alle duidelijkheid: niet om te lezen).
MC

janieburton

Citaat van: ToThePoint op 27 februari 2014, 08:05:00 AM
Als ge dit kunt posten dan kan u ook surfen naar de website NED 2  niet ?

Ja, daar heb je gelijk in. Zo slim was ik nog niet ;) :o ::)

Citaat van: dieselfreak op 27 februari 2014, 11:06:00 AM

Ik zie totaal het probleem niet, ik heb digitale tv en kan alle programmagegevens raadplegen, voor de komende 14 dagen zelfs. Die stomme tv boekskes koop ik al jaren niet meer, die zijn veel te duur en staan bovendien vol oninteressante flauwekul. Die zijn enkel goed voor gebruik op de wc (en voor alle duidelijkheid: niet om te lezen).

Ik heb gewoon analoge kabel TV. Daar ik ben maar in één zender in het digitale aanbod geïnteresseerd en omdat men in het digitale pakket buiten die zender nog andere "brol" krijgt zal ik niet gauw overstappen naar digitale TV.

Dieselfreak, als je de boekskes niet koopt dan kan je ze ook niet gebruiken op het wc ;) :)

dieselfreak

@ Janie, ik koop ze niet hoor, ik krijg ze meestal, en zo doe ik er toch nog iets 'nuttig' mee. Maar eigenlijk is de toegevoegde waarde van de boekskes grosso modo nihil.
MC