Nieuws:

Nu in MSM 247 REPORTAGE: MOBEXPO 2024 | 2de Dutch US Convention

Hoofdmenu

Even andere prioriteiten

Gestart door evan, 25 februari 2014, 18:25:47 PM

evan

Beste forumvrienden,

Misschien hadden sommigen reeds gemerkt dat er van m'n kant wat minder berichten kwamen.  Wel, momenteel heb ik wat andere prioriteiten waarmee ik rekening wil houden.

Op mijn job is het momenteel enorm druk en heb ik veel minder vrije tijd.   Ik heb dit jaar nog maar 1 weekend vrij gehad en dat was tijdens de Nedelandse modelspoordagen te Rijswijk waar ik met The High Line te gast was.   Voor de rest was het werken geblazen.  Ondanks dit doe ik mijn job ontzettend graag, maar begin ik wel te voelen dat ik aan rust toe ben.   Normaal vind ik rust in de hobby, maar dat werd de laatste tijd ook wat druk en net die drukte is momenteel te veel.  Ik ben in 2010 door te weinig rust ns stevig tegen de lamp gelopen en ben dus niet van zin dit nog ns over te doen ::)

Daarom heb ik besloten om de hobby even op een lager tempo te gaan ervaren tot de drukte voorbij is eind mei 2014.  Het enige dat nog op de planning staat is Dortmund (omdat Patrick er heen gaat) en de woensdagavonden met de vrienden van Branchlines and Backwoods.

Wat het forum betreft... nu en dan kom ik wel ns dag zeggen ;)

Veel modelspoorplezier en tot binnenkort. :)

Evan














Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Dirky

Iets teveel van 't goeie hé!

Als je lichaam HALT roept, moet je dat doen! Rust doet wonderen!

Metpetergaathetbeter

Evan,

jammer dit te moeten horen !  :(  Misschien ledjes gebruiken, verbruikt minder en bovendien doet minder pijn als je er tegen loopt !  ;D ;)

Nee alle gekheid op een stokje veel (werk)genot (hou het plesant en gezond!) en hou de gezondheid in de ogen ! Tot later zou ik zeggen !  ;)

Groeten Peter ;)

doomslu

Een weekendje Luxemburg kan wonderen doen!  :)

Hou het rustig, Evan.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Kautenbach

rustig aan doen Evan, verstandige keuze. hobby is hobby, alhoewel die soms ongemerkt steeds meer tijd en energie opslurbt.

af en toe gedag zeggen is ook prima toch ;)

dr zijn idd meer dingen in t leven :D





en G.V.D. jammer, kut klote voor je!!! en natuurlijk ook n beetje voor ons om al je prachtige dingen te missen :'(

Koen

Verstandige beslissing, Evan.

De boog kan niet altijd gespannen staan. Af en toe moet men eens nee kunnen zeggen, ook al doe je de zaken zeer graag.
Neem rust en geniet er van.
Nadien heb je eens zo veel plezier van de dingen waar je mee bezig bent.


Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

Herwig

Evan,
Dus even de pauzeknop indrukken, voor 't draadje knapt.    En een goede gezondheid toegewenst.

Durango

Evan neem je rust. Dat is het belangrijkste.
En de hobby komt vanzelf wel weer terug op jou tempo. ;D
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

dani

Evan,   we zullen je wel wat missen met je prachtige bouwsels.
Maar ik kijk al uit naar de kalmere periode die er aan komt , en dat je dan weer kan verder doen.

Die treinbaan loopt niet weg, die wacht geduldig op jou.  En wij ook.

Succes, man !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

philippe_007

Veel rust toegewenst en dat je maar snel terug uw hobby kan opnemen....

Gerolf

Heel begrijpelijk, Evan.
Neem de tijd die je nodig hebt, en tot ziens !
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Opa-Bullcat

Rustig aan doen, ik zelf na 2 heftige burn-outs weet wat je moet doen, een grote stap terug en niet verwachten dat het in 3 weekjes over zal zijn. Sterkte met alles

PietB

Hoi Evan,
je gezondheid is het belangrijkste goed dat je hebt.
Wees daar zuinig op, de rest is echt bijzaak.

Neem waar nodig is je rust en dan komt het wel weer in orde.

grt Piet.

Peter

Hallo Evan,

Gezondheid is ons hoogste goed, dus als het nodig is van het kalmer aan te doen, of zelfs tijdelijk te pauzeren moet je dat zeker doen.
We zullen je missen met je prachtige dingen die je al hebt laten zien.
Dus in afwachting van je terugkomst: tot ziens.
Met vriendelijke groeten
Peter

Martin Welberg

Gezondheid gaat voor Evan, misschien eens een wel verdiende vakantie  ???