Nieuws:

Nu in MSM 249 SAMENSTELLING: De EN224/225 Donauwalzer 1993-2002

Hoofdmenu

Laffe daad

Gestart door D_Loc, 24 februari 2014, 21:56:16 PM

D_Loc

Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

Dirky

Dat moet hard aankomen!  :(
Hopelijk wordt de dader snel geklist >:(

philippe_007

Zo te zien is het zuiver vandalisme....
Die gasten beseffen niet wat ze doen.

Snobby Crash

Das inderdaad een heel erg laffe daad !

Hopelijk vinden ze de daders snel, en worden ze berecht zoals het hoort !

Geert

Rangeerduivel

Kan mij dit levendig voorstellen,
ooit iets dergelijks zelf meegemaakt,reden;Jaloersheid!
Je sterft voor een deel als je het ontdekt! >:( >:( >:( :'( :'( :'(

:(

rgp

Hallo,

Idd laffe daad, is niet het eerste geval.

Berechten ? Dat is om te lachen zeker.  Dat zijn er die uitgesloten geweestz ijn, een slechte jeugd, ....  Er zijn er zelfs die zo'n mannen "verdedigen".

Roland

Pol

Citaat van: rgp op 25 februari 2014, 08:20:51 AM
Hallo,

Idd laffe daad, is niet het eerste geval.

Berechten ? Dat is om te lachen zeker.  Dat zijn er die uitgesloten geweestz ijn, een slechte jeugd, ....  Er zijn er zelfs die zo'n mannen "verdedigen".

Roland

Tja, dat is nu eenmaal de werking van het juridisch systeem. Anderzijds moet je maar denken dat als jij ooit beschuldigd wordt van iets waar iedereen van overtuigd is dat je het gedaan hebt, dat je dan ook recht hebt op verdediging hé!  ;) En het zijn meestal de zaken waar het NIET goed loopt die de media halen, de gevangenissen zitten nochtans vol met mensen die wel voor hun daden moeten opdraaien. Maar misschien is dat serieus off-topic en ik wil zeker geen ellenlange discussies hierover starten hoor!  ;) ::)

In elk geval is het inderdaad een erg zielige zaak die niet enkel met geld even op te lossen valt; al het werk van jaren dat in één kort ogenblik verwoest wordt zonder enige goede reden .... Serieus zielig!

(En moest het mijn baan zijn geweest en ik zou die mannen te pakken krijgen; een H0-lokje vastbinden aan elke teen en vinger en vierendelen! Dan zullen ze wel respect krijgen voor m'n hobby!  ;D ;D ;D)

Groeten,

Pol
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

dani

gewoon rechtuit vandalisme en vernielzucht, zeker als je dan hoort dat ze naderhand de treinen in een container gedumpt hebben...   ERG !
Die mensen bouwen jaren en jaren aan een baan, steken er geld, tijd, vernuft, geduld en liefde in, en in 1 nacht is alles om zeep.    Kl**tzakken.   Daar kan ik me in opwinden !

Zo'n gasten moesten ze ophangen bij hun ballen !!!!
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

rgp

Dani,

Idd ophangen aan hun ballen met een elastiek onder een ijzeren poutrelle. ;D

Roland

philippe_007

Als ze de daders zouden terugvinden, deze laten mee werken aan de opbouw van een nieuwe baan, ze zouden het wel weten wat respect is voor een ander zijn werk/hobby...
Wie weet blijven ze nadien misschien uit de criminaliteit. Hebben we 2x gewonnen...

dani

Anderzijds, ik besef dat het een sxtra kost met zich mee brengt, en er wat werk komt bij kijken, maar ik zou toch ELKE zichzelf respecterende vereniging aanraden om CCTV camera's in hun lokalen te hangen, gekoppeld aan een digitale recorder die begint op te nemen van zodra er beweging is.     Dit is tegenwoordig al aan  "schappelijke" prijzen te koop, en kan zeker worden geïnstalleerd door mensen die in staat zijn om een treinbaan te bouwen.

Maar ja, in dit geval is het kwaad uiteraard geschied en kunnen we nog zo veel zeggen en tips geven, die mensen zijn er niet mee geholpen.  Ik vind het echt kl****
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

PietB

Het is inderdaad schokkend, dit soort vandalisme.
Maar dat zijn jullie(dani en rgp) straffen ook wel een beetje, vind ik.

Het opsporen van vandalen heeft in Nederland nu eenmaal weinig prioriteit (in welk land wel?), dus is de pakkans erg laag.
En in die wetenschap bedient het schorem zich zelf van steeds verder gaand norm overschrijdend gedrag.
Ik praat niets goed en hun rottige jeugd interessert me ook totaal niets!
En lieden die hun daden daardoor verdedigen moeten ook opgesloten worden en blijven.

JE BLIJFT MET JE POTEN VAN ANDERMANS SPULLEN AF!!!!! BASTA!

grt Piet.

Rangeerduivel

Citaat van: bossie op 25 februari 2014, 12:10:52 PM
En lieden die hun daden daardoor verdedigen moeten ook opgesloten worden en blijven.


Joepie,alle advokaten den bak in!!! 8)

;)

Opa-Bullcat

#13
Jaren geleden zelf aan de hand gehad, een inbraak terwijl ik en mijn vrouw boven lagen te slapen, geloof me dat hakt er aardig in als je dan smorgens beneden komt.
Het is erg om te zien dat je halve leven 200 meter verderop op straat ligt en je portemonnee in een rioolputje.

Sindsdien hebben wij alarm in en rondom het huis of het helpt ?? ik weet het niet wel voor onze gemoedsrust iig, en een camera systeem kost tegenwoordig ook niets meer ik zou dus zeggen ophangen die cam's en de beelden uit huis bewaren clouds genoeg, ja kost geld een inbraak plezier in je leven.

En die in rijswijk, een medelander terug naar hun geboorteland en andere lander opsluiten.

janieburton

Citaat van: Pol op 25 februari 2014, 09:35:25 AM
Citaat van: rgp op 25 februari 2014, 08:20:51 AM
Hallo,

Idd laffe daad, is niet het eerste geval.

Berechten ? Dat is om te lachen zeker.  Dat zijn er die uitgesloten geweestz ijn, een slechte jeugd, ....  Er zijn er zelfs die zo'n mannen "verdedigen".

Roland

Tja, dat is nu eenmaal de werking van het juridisch systeem. Anderzijds moet je maar denken dat als jij ooit beschuldigd wordt van iets waar iedereen van overtuigd is dat je het gedaan hebt, dat je dan ook recht hebt op verdediging hé!  ;) En het zijn meestal de zaken waar het NIET goed loopt die de media halen, de gevangenissen zitten nochtans vol met mensen die wel voor hun daden moeten opdraaien. Maar misschien is dat serieus off-topic en ik wil zeker geen ellenlange discussies hierover starten hoor!  ;) ::)

In elk geval is het inderdaad een erg zielige zaak die niet enkel met geld even op te lossen valt; al het werk van jaren dat in één kort ogenblik verwoest wordt zonder enige goede reden .... Serieus zielig!

(En moest het mijn baan zijn geweest en ik zou die mannen te pakken krijgen; een H0-lokje vastbinden aan elke teen en vinger en vierendelen! Dan zullen ze wel respect krijgen voor m'n hobby!  ;D ;D ;D)

Groeten,

Pol

Zeer laffe daad!!

Pol, we weten dat we altijd het goede in de mensheid moet zien en in de goedheid van de mensheid blijven geloven! ::) ::) :o ;)

Maar soms is het er over aan het gaan op alle vlakken.

Geef rgp, dani, bossie en opa-bulcat gelijk.

Sorry Luc en Gerolf(administrators) dat ik mij misschien weer te extreem opstel.