Nieuws:

Nu in MSM 246 REPORTAGE: Derde lustrum voor On traXS!

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

dani

ach het hangt er ook van af hoe vaak je bestelt.  Als je meerdere malen per week dingen on line bestelt en laat versturen, dan heb je statistisch gezien meer kans dat er eens wat fout loopt.   Zo simpel.    En als je dan die ene uitzondering bent die maar zelden bestelt via post en dan toch zijn spullen niet krijgt, dan heb je wel serieuze pech, dan is het Murphy in 't kwadraat.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Peter

Ik heb al dikwijls (bijna alrijd) pakjes verstuurd met DPD en (hout vasthouden) nog nooit klachten en/of problemen gehad.
Idem met hetgeen ik altijd bestelde  bij MSL. Altijd laten leveren door DHL en altijd binnen de 3 dagen (besteldag inbegrepen) ontvangen.
Ook met BPost (voor echtgenote) nooit klachten, maar....het moet me van het hart (ken de postmeester hier goed) Als ik zie hoe mensen (winkels) some een adres op de verpakking schrijven :'( :'( :'( :'( :'(. En dan maar klagen dat het verkeerd gaat
Met vriendelijke groeten
Peter

loebaske


Om eens positief te zijn....

Gisteren besteld in Nederland (voor 14u) vandaag om 10u geleverd door DHL

Dirky

op die kleine 4 jaar dat ik met dyniMo bezig ben is er maar één pakje "eventjes" verloren gelopen... maar dan uiteindelijk wel terecht gekomen.

Hou er gewoon rekening mee dat de meeste van de bezorgers buitenlanders zijn en onze taal niet helemaal machtig zijn. Bovendien staan ze onder gigantische druk om elke dag weer hun volledige lading te leveren.
Aan mijn brievenbus hangt een bordje BIJ AFWEZIGHEID PAKJE AFLEVEREN BIJ GEBUUR OP NR3... Het woordje GEBUUR kennen ze duidelijk wel... :)

dani

met de "vaste" postbode heb ik een afspraak xwaar hij/zij pakjes kan veilig afzetten als ik niet thuis ben.   En ik zie meteen dat er eentje is als ik de oprit op rijd, doordat we een "teken" hebben als vlagje dat er pakje(s) is (zijn).   makkelijk, toch ?

Alleen als er moet een handtekening voor gezet worden is het wat lastiger, maar ik werk vaak van thuis dus dat vlot wel !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

raf

en den otto is weer eens defect
wat worden we daar weer gelukkig van mijn gedacht
weer problemen met de vergrendeling maar ik kan gelukkig nog alles sluiten
alleen langs binnen kan ik niets meer vergrendelen en het lampje op de schakelaar blijft weer branden

woensdag dus naar de garage
en dan hopen dat ze het weer al eens kunnen herstellen
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Peter

Dedju, dedju
Door al dat rommelen en inpakken op "mijn" zolder ben ik blijkbaar mijn winkelhaakje kwijtgeraakt.
Dit is een onmisbaar stukje gereedschap als ik aan zelfbouw wil doen. Niet groter dan 10 x 7 cm in (gefreesd/geslepen) staal maar o zo nauwkeurig.
Ofwel wachten met zelfbouw (feestdagen komen, er zowiezo aan) ofwel een nieuw gaan kopen, maar waar...
Met vriendelijke groeten
Peter

factageklerk

Onze jack russel chico was achter mijn rug ontglipt terwijl hij in de tuin z'n plas mocht doen. Zoeken zoeken samen met de buren nergens te vinden , tot een buur ons kwam zeggen dat het onfortuinlijk diertje aangereden was, zijn dochter is dierenarts en had zich ontfermt over hem in haar praktijk wat verderop waar het ongeval gebeurde. Zoals gelukkig ook de chauffeur die hem aangereden had en het verstand had om hem onmiddelijk naar daar te brengen , er zijn nog mensen met een hart. Onderzoek wijst nu uit dat hij zal geopereerd zal moeten worden , ik hoop dat hij goed en snel hersteld.  :'( :'( :'( Ik zou er verdriet van hebben moest het fout aflopen want uiteindelijk is hij toch ook een belangrijk gezinslid
 

raf

oef er zijn nog mensen blijkbaar die denken zoals ik
hopelijk komt het allemaal goed met de waf maar denk er aan die kloot hommels vergeten wat er gebeurt is en de volgende keer hij de kans krijgt glipt hij weer weg
maar dat wil niet zeggen dat we ze daarom minder graag zien
normaal word zo iets toch gedekt door de verzekering niet ???
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

factageklerk

Het heeft niet mogen zijn ondanks alles  :'( :'( :'( vaarwel kleine held :'( :'( :'( :'( :'(
 

raf

innige deelneming met het verlies
ik weet wat het afgeven van een huisgenoot betekend hoor
hier zitten er nog 2 van 18 + jaren en of we hun nog lang gaan hebben is maar de vraag
dan hoor je zeggen maar je hebt er nog voldoende andere ???
dan denk ik steeds weer van hoe onverschillig sommige mensen toch kunnen zijn
het is toch ook niet dat je 3 kinderen hebt en er eentje moet afgeven dat je dan gaat zeggen van "ja spijtig maar je hebt er toch nog 2"

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

raf



shit douane alweer
pakketje licht maanden op het kantoor en het maar niet kunnen los krijgen
dan opeens uit onverwachte hoek wat hulp gekregen en kijk pakketje aan gekomen
zonder bijkomende poespas en dergelijk
wat een naam en een logo al niet kunnen doen hé

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

philippe_007

aha de wel bekende gele sticker krijg ik ook regelmatig :-)

raf

voor mij de eerste keer en das schrikken mijn gedacht
wat denken ze nu dat ik dit niet meer ga bestellen of wat
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Havoc

Nog nooit gezien. Even google geraadpleegd en ik vind dit:
CiteerThe provisions of Articles 28 and 29 shall not preclude prohibitions or restrictions on imports, exports or goods in transit justified on grounds of public morality, public policy or public security; the protection of health and life of humans, animals or plants; the protection of national treasures possessing artistic, historic or archaeological value; or the protection of industrial and commercial property. Such prohibitions or restrictions shall not, however, constitute a means of arbitrary discrimination or a disguised restriction on trade between Member States.

Dus om niet onder 28 en 29 te vallen moet het ofwel:
- de openbare moraal aantasten
- strijdig zijn met de openbare politiek
- de openbare veiligheid in het gedrang brengen
- de gezondheid of het leven van mensen, dieren of planten in gevaar brengen
- openbaar kunstbezit
- (grote) artistieke, historische of archeologische waarde hebben
- inbreuk op industriële of commerciële intellectuele eigendom
zijn. Wat zat er in dat pak?
Met vakantie voor onbepaalde duur.